رئیس سازمان لیگ تنیس روی میز کشورمان گفت: مسابقات لیگ امسال هم با حضور 6 تیم برگزار می شود و به احتمال فراوان شروع مسابقات از آذر ماه باشد.

ضرغام پور: لیگ برتر از آذز آغاز می شودداریوش ضرغام پور رئیس سازمان لیگ تنیس روی میز کشورمان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان از مسابقات لیگ برتر گفت:امسال قصد داشتیم تا تعداد تیم های حاضر در مسابقات را افزایش دهیم اما دو تیم شهرداری تبریز و آینده سازان از این رقابت ها کنار کشیدند تا حتی با وجود اضافه شدن دو تیم ذوب آهن و دیگر تعداد تیم های حاضر در مسابقات مانند سال گذشته به عدد 6 برسد.

وی در ادامه و در خصوص حامی مالی و حق پخش هم عنوان کرد :امسال مسابقات لیگ برتر احتمالا شاهد حضور حامیان بیشتری باشد در مورد پخش هم باید بگویم از زمانی که مهرداد علی قارداشی زمام فدراسیون را بر عهده گرفته است پخش تلویزیونی بیشتر شده است و مسابقات امسال 100 درصد پخش تلویزیونی خواهد داشت.

ضرغام پور در پایان و در مورد زمان آغاز مسابقات عنوان کرد : زمانی که تمام 6 تیم حاضر برای مسابقات اعلام آمادگی کردند زمان قرعه کشی را مشخص می کنیم. تصور ما این است که رقابت های لیگ برتر را از آذر اغاز کنیم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار