چابهار در اسفندماه میزبان جشنواره ای از جنس هنر هشتم است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،رییس اداره فرهنگ و ارشاد چابهار با اشاره به راه اندازی نخستین سینما در چابهار از برگزاری چهارمین جشنواره فیلم کوتاه تیاب در اسفند ماه سال جاری خبر داد.

محمدامين محمدی با اشاره به عمکرد این اداره در دوسال اخیر افزود: پس از15سال شاهد راه اندازی سينماساحل با اكران فيلمهاي روزپايتخت درجنوب استان و درشهرستان چابهار بوده ایم و اين درحاليست كه بابيگانه بودن چند ساله شهروندان باسينما و امكانات محدود اداره این کار را انجام دادیم.
وی از برگزاری چهارمین جشنواره فیلم کوتاه تیاب خبرداد وگفت:این رویداد در21اسفند امسال برگزارمی شود و به زودی فراخوان عمومی ارسال آثار را برای علاقه مندان خواهیم داشت.

به گفته محمدی بنا به تفاهمنامه ای که مرداد ماه سال جاری میان رییس انجمن سینمای کشور و مسولین استان به امضا رسیده به زودی شاهد افتتاح دفتر سینمای جوان جنوب استان در چابهار خواهیم بود که این خود اتفاق مهمی است.

وی اشاره هم به هنرهای تجسمی کرد و گفت: دراین حوزه شاهد برپايي نمايشگاه های مختلفی ازهنرمندان در سطح چابهار و دیگر شهرهای کشور بودیم، به طوری که سه نمایشگاه از استاد یادگارزاده از هنرمندان بومی به صورت مجزا در نیشابور،زاهدان و گرگان بر پاشد.
انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار