ارتش سوریه در ادامه پیشروی‌های خود، بر بلندی‌های "رخم" در غرب دانشکده‌های نظامی در حلب مسلط شدند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، یک منبع نظامی سوری اعلام کرد: ارتش سوریه پس از تخریب آخرین مقرهای تروریست‌های جیش‌الفتح، بر بلندی‌های "رخم" در غرب دانشکده‌های نظامی، در حومه غربی حلب مسلط شد.

ارتش و نیروهای مسلح سوریه با همکاری نیروهای متحد عملیات ویژه‌ای در حومه غربی حلب انجام دادند که به هلاکت شماری از تروریست‌های جبهه‌النصره، احرارالشام و جنبش نورالدین زنکی، که به جیش الفتح پیوسته‌اند و همچنین منهدم شدن تسلیحات متعلق به تروریست‌ها منجر شد.

 نیروی هوایی ارتش سوریه 30 تروریست را در روستای "عقرب" و شماری از عناصر وابسته به گروه‌های تروریستی را در زعفرانه در حومه حمص به هلاکت رساند.

جنگنده‌های ارتش سوریه حملات متمرکزی به یکی از مقرهای تروریست‌های وابسته به جبهه‌النصره در حومه شمال غربی حمص داشتند.

در این حملات بیش از 30 تروریست کشته و زخمی شدند و مقر آنها در روستای عقرب، در منطقه دشت حوله در 40 کیلومتری حومه شمال غربی حمص، به صورت کامل منهدم شد.

در روستای زعفرانه در حومه شمالی حمص نیز ارتش و نیروهای مسلح سوریه شماری از تروریست‌های جبهه‌النصره را به هلاکت رساندند.

 از سوی دیگر، در حمله خمپاره‌ای تروریست‌ها به چندین محله‌ مسکونی در دمشق، قنیطره و حلب، 4 غیرنظامی به شهادت رسیدند.

 مرکز پلیس دمشق اعلام کرد: در حمله خمپاره‌ای تروریست‌های جیش‌الاسلام که در منطقه دوما مستقر هستند، به محله‌های شیخ سعد و مزه86، 7 نفر از اهالی این منطقه زخمی شدند.

همچنین تروریست‌های جیش‌الاسلام، که در غوطه شرقی دمشق حضور دارند، با حمله به اردوگاه وافدین در حومه دمشق، 9 نفر را زخمی کردند و خسارات بسیاری به وجود آوردند.

 در حلب نیز حمله تروریست‌های به اصطلاح میانه‌رو به محله مسکونی صلاح‌الدین، 3 کشته و 4 زخمی برجای گذاشت و در حمله این تروریست‌ها به محله حمدانیه یک کودک به شهادت رسید و دو نفر زخمی شدند.

به گزارش خبرنگار سانا، در این حملات برخی از زیرساخت‌های این محله‌ها تخریب شد و خسارات مالی بسیاری به وجود آمد.

به گزارش مرکز پلیس قنیطره، تروریست‌های وابسته به جبهه‌النصره با حمله خمپاره‌ای به روستای حضر، خسارات بسیاری به وجود آورده و یک نفر را زخمی کردند.




انتهای یام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار