رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: هم اکنون 330 هزار دانش آموز تحت پوشش کمیته امداد وجود دارند که به دلیل مشکلات خاص نیازمند توجه ویژه هستند.

وجود بیش از 300 هزار دانش‌آموز نخبه تحت حمایت کمیته امداد/ 3 محل برای اسکان موقت در راه ماندگان
پرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: در حال حاضر 330 هزار دانش آموز تحت پوشش کمیته امداد قرار دارند که با آسیب‌های مختلف مانند از دست دادن والدین، بیماری صعب‌العلاج و یا زندانی بودن پدران خود وارد این مجموعه حمایتی شده‌اند که به دلیل داشتن آسیب‌های روحی و روانی نیازمند توجه ویژه‌ هستند.

وی افزود: برخی از مددجویان تحت پوشش با وجود مشکلات روحی با رتبه‎‌های برتر در کنکور سراسری پذیرفته شدند که در مجموع 3 هزار و 500 نخبه در کمیته امداد وجود دارد که باید با همکاری آموزش و پرورش از این دانش آموزان حمایت شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: باید توجه بیشتری به دانش آموزان بی‌سرپرست و بی‌بضاعت داشت زیرا هنگامی که این افراد وارد مدرسه می‌شوند و شاهد وضعیت سایر همکلاسی‌های خود هستند، به درد آنان افزوده می‌شود و احساس تبعیض می‌کنند.

فتاح تصریح کرد: در حال حاضر در شهر تهران 3 محل برای اسکان موقت در راه ماندگانی که به هر دلیلی از جمله تمام شدن یا دزدیده شدن پول خود، همراهی با بیمار و غیره، نیازمند اسکان موقت در تهران هستند، به‌طور موقت در این مکان‌ها به همراه تأمین غذا اسکان داده می‌شوند.

رئیس کمیته امداد در پایان گفت: چنانچه این افراد قصد بازگشت به شهرستان خود را داشته باشند، به ترمینال معرفی و به‌طور رایگان به شهر خود اعزام خواهند شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار