جمعی از نیروهای قراردادی آموزش و پرورش پس از انتظار چندین ساله و عدم نتیجه پیگیری ها و نامه نگاری های زیاد با مسئولین متعدد این بار دست به دامن نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی شدند تا شاید قاضی پور صدای رسای آن ها باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛جمعی از نیروهای قراردادی آموزش و پرورش پس از انتظار چندین ساله و عدم نتیجه پیگیری ها و نامه نگاری های زیاد با مسئولین متعدد این بار دست به دامن نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی شدند تا شاید قاضی پور صدای رسای آن ها باشد.

قاضی پور نیز ضمن پیگیری موضوع از مدیرکل آموزش و پرورش نامه ای برای دانش آشتیانی وزیر جدید آموزش و پرورش نوشت تا وزیر تازه کار موضوع تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی را هم در دستور کار خود قرار دهد.

باید منتظر ماند و دید که آیا نیروهای قراردادی آموزش و پرورش که نزدیک به نصف نیروهای قراردادی آموزش و پرورش کشور را تشکیل می دهند، از بلاتکلیفی ١٠ ساله رهایی خواهند یافت یا خیر؟!

نکته قابل ذکر دیگر در خصوص نیروهای قراردادی آموزش و پرورش حقوق زیرخطر فقر آن ها در کشور است که نزدیک به ١۵٠٠ خانوار در استان با حقوق کمتر از یک میلیون تومان زندگی می کنند و آن هم در دستگاه حساسی که نقش اساسی در تعلمیم و تربیت فرزندان جامعه دارد.

بر اساس شنیده ها، نیروهای قراردادی آموزش و پرورش در صورت عدم نتیجه گیری طی هفته آتی با استاندار آذربایجان غربی نیز دیدار خواهند کرد.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۵ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶
خدا کنه این متن رو یک از مسولین آموزش و پرورش بخونه .من یک نیروی قراردادی آموزش و پرورش خراسان رضوی هستم .در یک مدرسه دو شیفت سرایدار هستم از ساعت 5.5 صبح وارد مدرسه میشم و ساعت 6.5 یا 7 بعداز ظهر در مدرسه رو میبندم.به خاطر اسکان فرهنگیان نه عید دارم و نه تعطیلی تابستان. خودمو میکشم تا مدرسه همه چیزش مرتب باشه، آخرشم حرفای ازاردهنده مدیر ، معلم واولیای دانش اموزان، با حدود 10 سال سابقه با یک فرزند مگه حقوقم چقدر میشه؟ هنوزم چشم مدیر مدرسه به بوفه مدرسه است که یک چیزی از آن بردارد.میری وام بگیری میگن شما نیروی قراردادی هستی نامه کسر از حقوق به شما تعلق نمی گیرد.سنواتم که نداریم .عیدی رو هم که مثل کارمندها میریزن . مثل اینکه ما فقط موقع عیدی کارمندیم. مدیر اشتباه میکنه ،زورشون به سرایدار میرسه اون رو جابجا میکنن ،میگن شما پات روی پوست موزه،حواست به کارت باشه. امیدوارم یکی پیدا بشه به داد ما برسه
Iran (Islamic Republic of)
واقعا باید به احساس مسعولیت وزیر اموزش وپرورش تبریک گفت نیروی قردادی اموزش وپرورش جای تاسف است
۰۲:۲۰ ۲۱ اسفند ۱۳۹۵
تسلیت اقای وزیر اموزش وپرورش
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۹:۵۷ ۰۲ آذر ۱۳۹۵
ایا کسی به داد ما قراردادی ها خواهد رسید