برای نخستین بار در کشور بسته آموزشی ویژه مهارتی در هنرستان های مازندران توزیع می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سید علی قاسمی مدیرکل آموزش وپرورش مازندران گفت : هدف از انجام این کار افزایش توانمندی دانش آموزان هنرستان ها و گسترش روحیه کار و کارآفرینی در میان آنان است.

وی با بیان اینکه بسته آموزشی ویژه هنرستان ها در دو مرحله توزیع می شود، افزود : در هر دوره 5 سری سوال در هر رشته برای آمادگی بیشتر دانش آموزان برای شرکت در امتحانات پایانی در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد.

مدیرکل آموزش وپرورش مازندران با بیان اینکه بسته آموزشی با هدف بهبود کیفیت آموزشی در هنرستان ها با همکاری شرکت فاتح ویژه هنرستان ها در نظر گرفته شده است، گفت : برای نخستین بار در هنرستان ها تحلیل نتایج امتحانات انجام شد و قرار است تا برنامه های اجرایی شیوه ای عملکردی بیان شود.

سید علی قاسمی افزود : با برگزاری جشنواره ای الگوی برتر تدریس در هنرستان های مازندران می توان زمینه برای رشد اندیشه های نوین را در هنرستان ها فراهم کرد.

وی تأمین منابع مالی و اقتصادی هنرستان ها را از اولویت ها اعلام کرده و با تاکید بر لزوم برنامه ریزی کارگروه مدیران هنرستان ها در ارتقا کیفیت آموزشی در هنرستان گفت: فعال نگاه داشتن اتاق کارآفرینی در هنرستان ها از اهمین بالایی برخوردار است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار