شیراز؛

تیم شنای فارس نایب ‌قهرمان جام ولایت شد

تیم فارس به ‌عنوان نایب ‌قهرمانی مسابقات شنای قهرمانی جام ولایت دست یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ رئیس هیات شنا، شیرجه و واترپلوی فارس گفت: این دوره از مسابقات با شرکت 240 شناگر از 24 استان کشور و در قالب 17 ماده انفرادی به میزبانی مشهد مقدس برگزار شد.
شهرام کمال ‌زاده با بیان اینکه این مسابقات در رده ‌های سنی 14، 13، 12، 11 و 15 سال به بالا برگزار شد افزود: شناگران فارس در این رقابت‌ ها درمجموع  هشت طلا، 11 نقره و دو برنز را کسب کردند.
وی ادامه داد: تیم فارس در رده سنی 15 سال به بالا با کسب 467 امتیاز با اختلاف کم نسبت به تیم میزبان بر سکوی دوم قرار گرفت و تیم تهران نیز سوم شد.
رئیس هیات شنا، شیرجه و واترپلوی فارس بیلن کرد: در این رقابت ‌ها امیرمحمد شجاعی  شناگر شیرازی در مواد 100 مختلط، 200 مختلط، 50 قورباغه و 100 قورباغه چهار نشان طلا و در بخش تیمی نیز 2 نشان نقره کسب کرد.
وی تصریح کرد: آرین علیایی نیز در مواد 200 پروانه، 200 قورباغه، 400 سینه، سه نشان طلا و در بخش تیمی 2 نقره و در بخش مختلط 100 متر نیز یک نشان برنز کسب کرد.
کمال‌زاده همچنین از کسب یک نشان طلا در ماده 50 متر پروانه توسط افشین عسکری خبر داد و گفت: این شناگر در مواد 100 متر پروانه و نیز آزاد تیمی و مختلط تیمی سه نشان نقره را کسب کرد.
وی کسب 2 نشان نقره تیمی توسط محمدحسین ذوالمجد حقیقی و نیز یک نشان برنز در ماده 50 متر پروانه توسط پارسا فلامکی را از دیگر عناوین کسب ‌شده توسط شناگران تیم فارس در این دوره از رقابت ‌ها اعلام کرد.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار