تمرین تیم ملی فوتبال از ساعت 15:15 در کمپ تیم های ملی آغاز شد و ساعت 16:40 به پایان رسید.

تمرین تیم ملی با حضور منصوریان و ساکت آغاز شدبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، آخرین تمرین تیم ملی فوتبال کشورمان در حالی از ساعت 15:15 در آکادمی تیم های ملی برگزار شد که قرار بود این تمرین ساعت 15:30 آغاز شود، بازیکنان تیم ملی ابتدا در یک گروه 7 نفره و یک گروه 8 نفره به تمرینات آقا وسط پرداختند در این بین مارکار آقاجانیان و نیکو صحبت های اختصاصی انجام دادند.

علیرضا منصوریان در تمرین تیم ملی حضور یافته و با بازیکنان به خوش و بش پرداخت.

جواد نکونام مربی تیم ملی در بین بازیکنان تیم ملی به تمرین آقا وسط پرداخت و در برخی از مواقع تمرین صحبت های اختصاصی انجام داد و در راس ساعت 15:30 کارلوس کی روش وارد زمین شد.

کی روش دقایقی برای بازیکنان تیم صحبت کرد.

پس از صحبت های اختصاصی کی روش بازیکنان در دو گروه سبز و بنفش به فوتبال درون تیمی پرداختند. پس از ان به دویدن در طول زمین پرداختند.

وحید امیری که دچار مصدومیت شده بود زیر نظر فیزیوتراپ به کارهای اختصاصی پرداخت تا خود را اماده دیدار با سوریه کند.

تمرین تیم ملی راس ساعت 16:40 با خوش و بش بازیکنان با ساکت و پیروانی به پایان رسید.
 
هدیه یک هوادار به کی روش

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان امروز در حاشیه تمرین تیم ملی با اتفاقی جالب روبرو شد یکی از هواداران که برای مشاهده تمرینات تیم ملی به ورزشگاه آمده بود به سرمربی تیم ملی یک هدیه داد. هدیه ای که هنوز از چند و چون  هیچ اطلاعی نیست . 
 
این هوادار مشتاق از کی روش خواست تا پس پایان تمرینات در رختکن هدیه را باز کند.
 
حالا باید دید این هدیه چیست ؟ کی روش که این روز ها در میان مردم هواداران زیادی دارد با صحنه های این چنینی روبه رو می شود.
 
انتهای پیام/

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار