مشاور عالی سازمان سنجش از جزئیات آزمون استخدامی که در 21 آبان 95 برگزار می‌شود خبر داد.

حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بر اساس برنامه زمانی اعلام شده سومین آزمون دستگاه‌های اجرایی علوم پزشکی و وزارت آموزش و پرورش با توجه به خوشه‌های شغلی داوطلبان حسب مورد صبح و یا بعد از ظهر روز جمعه 21 آبان ماه در 53 شهرستان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این آزمون در صبح جمعه برای تعداد 213 هزار و 280 داوطلب که از این تعداد 124 هزار و 456 نفر زن و 86 هزار و 828 نفر مرد می‌باشند، برگزار می‌گردد و در عصر جمعه برای تعداد 239 هزار و 368 نفر که از این تعداد 157 هزار و 527 نفر زن و 81 هزار و 841 نفر مرد می‌باشند برگزار می‌گردد.

توکلی اظهار داشت: هر داوطلب باید پرینت کارت شرکت در آزمون و اصل کارت ملی یا شناسنامه را به همراه داشته باشد در جلسه امتحان به هر داوطلب دو بسته آموزشی داده می‌شود که بسته اول شامل دفترچه سوالات عمومی و پاسخنامه (دفترچه شماره یک آزمون) و بسته دوم حاوی دفترچه سوالات تخصصی (دفترچه شماره 2 آزمون) است.

وی افزود: دفترچه سوالات شخصی شده و شماره داوطلبین، نام و نام خانوادگی و کد امتحانی آنان روی جلد آن درج شده است. این دفترچه دارای تنوع بوده و حروف انگلیسی و کدهای عددی روی آن درج گردیده است که باید با حروف انگلیسی و کد عددی روی پاسخنامه مطابقت داشته باشد.

مشاور عالی سازمان سنجش یادآور شد: دفترچه شماره یک آزمون شامل 100 سوال متناسب با گروه و خوشه شغلی می‌باشد که داوطلبان باید در مدت 110 دقیقه به آن پاسخ دهند و دفترچه شماره 2 باید در مدت 80 دقیقه پاسخ داده شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار