مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: از فردا سه‌شنبه پدیده خاصی تا آخر هفته پیش‌بینی نمی‌شود و جو نسبتاً پایداری در استان حاکم خواهد بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، کوروش بهادری، مدیرکل هواشناسی خوزستان اظهار کرد: ناپایداری‌های جوی استان حداکثر تا بعدازظهر امروز در مناطق شمالی خوزستان خواهد بود.

وی به بارش‌های روز گذشته اشاره کرد و بیان داشت: این بارش‌ها در دزفول، بستان، مسجدسلیمان، بهبهان، ایذه، لالی، شوش، آغاجری و همچنین در اهواز بوده که میزان بارش‌ها در حد ۱ الی ۲ میلی‌متر و در اهواز هم ۰٫۱ میلی‌متر بوده است.

بهادری افزود: تا روز سه‌شنبه کاهش دمای هوای استان را خواهیم داشت ولی بعدازآن دما ثابت است و تا آخر هفته تغییر محسوسی نمی‌کند.

مدیرکل هواشناسی خوزستان خاطرنشان کرد: در شبانه‌روز گذشته بستان با ۸ درجه سانتی‌گراد و امیدیه و هندیجان با ۳۳ درجه سانتی‌گراد به ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین مناطق استان بودند.

وی اظهار داشت: دمای حداکثر نجف ۲۶ درجه سانتی‌گراد و حداقل آن ۱۱ درجه سانتی‌گراد است و در کربلا نیز ماکزیمم دما ۲۵ درجه و مینیمم آن ۱۲ درجه سانتی‌گراد است و تا ۳ روز آینده نیز پدیده خاصی در کربلا و نجف وجود ندارد و زائران جو پایداری را تجربه خواهند کرد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.