مراسم تجليل از برگزيدگان استاني مسابقات قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش آذربایجان غربی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل اموزش و پرورش آذربایجان غربی در این آیین اظهار داشت: مجموعه اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش استان در سال ٩٥ بيش از ٢٥٩ هزار دانش آموز را در يك رقابت و رفاقت سالم، در بخش هاي قرائت، حفظ، مفاهيم، اذان، احكام ، انشا نماز، مداحي، نهج البلاغه و صحيفه سجاديه مورد سنجش قرار داده است.

قدرت الله قاسمی بیان کرد: در جریان برگزاری این مسابقات 50 هزار نفر به مرحله شهرستاني راه يافته و دو هزار و 50 نفر در مرحله نهايي حضور داشتند که در نهایت بيش از ٣٠٠ نفر به عنوان منتخبين استاني انتخاب شدند.

وی با بیان اینکه اگر بخواهيم زندگي موفق داشته باشيم بايد آينده نگري، استفاده منطقي از نعمات دنيوي، نيكي كردن و قدرداني را مدنظر داشته باشيم ادامه داد: بايد تلاش خود براي كنترل زبان خويش را به نهايت برسانيم و در همه امور خدا را مد نظر داشته باشیم.

در ادامه این آیین دانش آموزان برگزیده در رشته های مداحی، قرآن و سایر رشته ها به ارائه سخنرانی و مداحی پرداختند.

لازم به ذکر است ؛ در این آیین با حضور مسئولان استان و مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی و معاونان وی از دانش آموزان و فرهنگیان برتر در این مسابقات با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل و قدردانی شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.