معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه گفت: مجوز آغاز بکار سه انجمن علمی دانشجویان زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی استان صادر شد.

حمایت از تأسیس انجمن‌های علمی با رویکرد تخصصیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ ابراهیم جلیلی اظهار کرد: این سه انجمن شامل انجمن علمی دانشکده داروسازی همدان، انجمن علمی دانشکده اسدآباد و و انجمن علمی دانشکده ملایر است.

وی اضافه کرد: از ابتدای سال تحصیلی تاکنون مجوز شش انجمن علمی در دانشکده‌‏های مختلف وابسته به دانشگاه علوم پزشکی همدان صادر شده است.

جلیلی افزود: رویکرد معاونت دانشجویی و فرهنگی علوم پزشکی همدان، ایجاد انجمن علمی در دانشکده‏‎های استان همدان است و بر این اساس، برنامه‎ریزی‎های لازم انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: موسسان هر یک از انجمن‏‌های علمی، پنج دانشجو هستند که می‌‏توانند نسبت به عضوگیری اقدام کنند؛ اما در مجموع رویکرد آنها باید به سمت برنامه‌‏های تخصصی برای دانش‌‏افزایی باشد.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه افزود: انجمن‏‌های علمی می‏‌توانند نسبت به تجربه‌‏اندوزی و ایجاد شور و انگیزه در دانشجو برای فراگیری دانش، کمک شایانی داشته باشند و معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی همدان از تأسیس انجمن‎‏های علمی با رویکرد تخصصی استقبال می‏‌کند.

جلیلی یادآور شد: انتظار داریم دانشکده‎‌‏های دانشگاه علوم پزشکی همدان در امور تخصصی مانند جراحی‎ها و اعصاب و روان نسبت به تأسیس انجمن‎‏های علمی اقدام کنند.

وی با اشاره به برگزاری نخستین نشست منطقه‌ای انجمن‌های علمی _ دانشجویی دانشگاه‌های علوم‌ پزشکی غرب کشور در همدان گفت: این نشست پانزدهم ماه جاری به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی همدان برگزار شد.

انتهای پیام/ د


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.