مانور افت احتمالی فشار گاز 19 آبان در شهرستان ساری برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، ربيع فلاح جلودار، استاندار مازندران در جلسه شورای هماهنگی مديريت بحران استان با اشاره به اين كه آمادگی و مقابله با سرمای زمستانی و نحوه مديريت مصرف در زمان افت احتمالی فشار گاز موضوعی بسيار مهم است گفت: مانور افت احتمالی فشار گاز 19 آبان در شهرستان ساری برگزار می شود.

وی افزود: اين مانور از ساعت 7.30 صبح آغاز و تا 15.40 دقيقه بعد از ظهرپايان می يابد.

وی گفت: هدف از برگزاری این مانور افزايش آمادگی و پايداری فشار گاز، ايجاد آمادگی لازم برای انجام واكنش سريع، پايداری و استمرار گاز رسانی به واحدهای مسكونی است .

استاندار مازندران با اشاره به برخورداری 99 درصد از مناطق شهری و 90 درصد از مناطق روستايی استان از نعمت گاز، تاكيد كرد: طرح سوخت رسانی به اندك مناطقی كه به دلايل فنی هنوز از اين نعمت خدادادی بی بهره اند با جديت تداوم يابد.

علي نبيان، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار نيز با تاكيد بر اينكه دستگاه های اجرايی مكلفند نسبت به روشن و خاموش کردن سيستم گرمايشی خود بر اساس مصوبه ابلاغ شده اقدام کنند، گفت: دستگاه های دولتی بايد نخست از خود شروع كنند و گروه بازرسی، نظارت خود بر اجرای صحيح اين مصوبه را به زودی آغاز خواهد کرد.

وی با اشاره به اين كه مازندران در انتهای خط انتقال گاز قرار دارد و بخشی از مشكلات افت فشار، ناشی از اين مساله است،افزود: تمامي واحدهای صنعتی، تجاری، كشاورزی، نانوايی ها، دستگاه های دولتی، دانشگاه ها، مراكز نظامی به استثنای مصرف كنندگان خانگی مكلف به تامين و ذخيره سازی سوخت دوم هستند.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار