مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان عنبرآباد گفت: شاخص باروری در کشور 1،8 درصد است که این میزان در شهرستان عنبرآباد 2،56 درصد و از حد مطلوب هم بالاتر است.

شاخص باروری در عنبرآباد 2،56 درصد و از حد مطلوب بالاتر است
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان خدابخش افتخاری مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان عنبرآباد روز یکشنبه در نشست آموزشی سیاست های جمعیتی و باروری سالم شهرستان عنبرآباد افزود: این نشست در راستای ابلاغ سیاست های جمعیتی توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی و به منظور افزایش نرخ باروری کلی با حفظ سلامت مادر و کودک برگزار شد.

وی بیان کرد: تاکنون اقدامات خوبی برای افزایش نرخ باروری سالم در شهرستان انجام شده که برگزاری همایش پویایی، بالندگی و جوانی جمعیت در اردیبهشت ماه سال جاری، برگزاری نمایشگاه جمعیت و باروری سالم در خرداد ماه و توزیع کتابچه های آموزشی بین مردم از جمله این اقدامات است.

وی بیان کرد: آموزش فرزندآوری به یکهزار و 732 نفر از افراد واجد شرایط باروری و مشاوره 514 نفر از زوج های در آستانه ازدواج از دیگر برنامه هایی است که تا پایان سال هدف گذاری شده است.

افتخاری گفت: ارتقای سلامت مادر و کودک، کاهش سقط های عمدی و شناسایی گروه های پرخطر بارداری نیز از دیگر برنامه های این شبکه در راستای افزایش نرخ باروری سالم می باشد.

انتهای پیام/س
برچسب ها: باروری ، نشست ، جمعیت ، افزایش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار