به منظور خدمت رسانی به مشتاقان وزائران اربعین حسینی در مرز چذابه موکب اداره کل اوقاف و امور خیریه خوزستان راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،حجت الاسلام مرتضی فرهادی، معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه خوزستان گفت: این موکب با مشارکت خیران و اداره های کل اوقاف و امور خیریه استان های خوزستان ، یزد ، کهگیلویه و بویراحمد ، مازندران و هرمزگان برپا شده و از هم اکنون تا پنج روز پس از روز اربعین حسینی به صورت شبانه روزی به زائران که از این نقطه مرزی به نجف اشرف و کربلای معلا تردد می کنند خدمت رسانی خواهد کرد.

وی افزود:بخشی از فضای این موکب به محل استراحت و نمازخانه زائران اختصاص یافته و علاوه بر پذیرایی با چای، خرما و آب معدنی ، روزانه 10هزار پرس غذای گرم بین زائران توزیع می شود.

حجت الاسلام مرتضی فرهادی گفت: آشپزخانه این موکب در شهر بستان در 30 کیلومتری پایانه مرزی چذابه با همراهی آشپزهای صلواتی راه اندازی شده و غذای مورد نیاز پس از پخت به نقطه مرزی انتقال می یابد.

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه خوزستان در ادامه افزود:علاوه بر پذیرایی از زائران اربعین حسینی، بسته های فرهنگی و آموزشی در پایانه مسافری چذابه توزیع می شود.
وی گفت: هزینه های پذیرایی از زائران اربعین حسینی در کوکب اداره کل اوقاف و امور خیریه خوزستان بر اساس نیت واقفان که همان پذیرایی از زائران حسینی است تامین شده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.