فرماندار خرم آباد از وضعیت نامطلوب هدایت آب های سطحی برخی مناطق سطح شهر خرم آباد انتقاد کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ خجسته پور گفت: دستگاههای مربوطه باید به هنگام بارندگی و وقوع سیلاب قوی تر از مانور پای کار باشند.

فرماندار خرم آباد در بخش دیگری از سخنان خود به بارندگی هفته گذشته در شهر خرم آباد اشاره کرد و افزود: به هنگام این بارندگی شاهد آب گرفتگی معابر، قطع برق و در سطح شهر بودیم و این امر موجب نارضایتی مردم شد.

خجسته پور فعالیت شرکت توزیع برق لرستان در بارندگی هفته گذشته را مطلوب دانست و گفت: شرکت توزیع برق به هنگام بارندگی بسیار خوب عمل کرد و تنها مشکل آن پاسخگو نبودن شماره ۱۲۱ بود.

وی در ادامه خواستار پاسخگویی دستگاههای متولی به شماره های سه رقمی خود در مواقع بحران شد و گفت: به هنگام وقوع قعطی برق، آب دستگاههای متولی باید پاسخگوی شماره های سه رقمی خود باشند.

فرماندار خرم آباد با تاکید بر اینکه در مواقع بحران ابتدا باید پیشگیری صورت گیرد، افزود: با انجام پیشگیری های لازم هنگام بحران می توان مشکلات را به حداقل رساند.

وی در ادامه به وضعیت نامطلوب هدایت آب های سطحی منطفه «کرگانه» و «گیلوران» خرم آباد اشاره کرد و گفت: آب های سطحی این دو منطقه به معضل تبدیل شده اند و در صورت سرمای هوا آب های سطحی یخ بسته و موجب تصادف و خسارات جدی خواهند شد.

خجسته پور با اشاره به اینکه نباید به هنگام وقوع بحران به فکر چاره بود، گفت: در صورتی که به هنگام وقوع بحران به فکر چاره باشیم کار به جایی نخواهیم برد.

وی به حوادث ناشی از بارندگی پیش روی عشایری که اکنون در استان مستقر هستند اشاره کرد و افزود: عشایر و کوچ رو ها یکی از گروه های خطر پذیر در مواقع بحران هستند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.