رئیس دانشگاه قم با اشاره به برگزاری همایش ایران و حقوق بین الملل در این دانشگاه گفت: دانشگاه‌ها باید در بررسی تحولات منطقه پیشگام باشند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛ حجت الاسلام عسکر دیرباز پیش از ظهر امروزدر نشست خبری که با موضوع همایش ملی ایران و حقوق بین الملل در ساختمان مرکزی دانشگاه قم برگزار شد، با اشاره به برگزاری همایش حقوق بین الملل صلح و امنیت منطقه‌ای در دانشگاه قم، اظهار کرد: یکی از رسالت‌های دانشگاه‌ها این است که نسبت به مسائل منطقه‌ای پیشگام بوده و نسبت به شرایط جامعه داخلی و بین الملل بی‌تفاوت نباشند.

رئیس دانشگاه قم با تأکید بر اینکه دانشگاه‌ها می‌توانند به منظور ارائه راهکارهای متناسب با شرایط جامعه پیش قدم شوند، افزود: این همایش در سطح ملی برگزار شده و افراد از نقاط مختلف کشور به ارائه مقاله در این همایش پرداخته‌اند.

رئیس همایش ملی ایران و حقوق بین الملل با اشاره به حضور مسئولان درگیر حقوق بین الملل در این همایش، تأکید کرد: دانشگاه قم تلاش می‌کند در این همایش پیشگام بودن در مسائل بین المللی را نشان دهد و تلاش می‌کند راه کارهایی که اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران را حفظ می‌کند ارائه دهد و رسالت دانشگاه را در این راستا انجام دهد.

حجت الاسلام دیرباز با بیان اینکه اگر بتوانیم این نقش راهبردی دانشگاه را نشان بدهیم موفقیت کسب شده است، تصریح کرد: دانشگاه قم به دنبال این است که به عنوان دانشگاه پیشگام رسالتی که دانشگاه در تراز جمهوری اسلامی دارد را ایفا کند.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار