شیراز؛

اعلام برنامه های هفته کتاب در فارس

ویژه برنامه های هفته کتاب در استان فارس اعلام شد .

اعلام برنامه های هفته کتاب در فارسبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مدیرکل نهاد کتابخانه های عمومی استان فارس گفت: به مناسبت هفته کتاب ،7 کتابخانه عمومی شامل دو کتابخانه شهری و پنج کتابخانه روستایی در شهرستان های مهر، داراب، خرامه ،گراش به بهره برداری می رسد. سعیده ابراهیمی افزود: برگزاری جلسه نقد کتاب «پنجره‌های تشنه» با حضور مهدی قزلی نویسنده و منتقد ، برگزاری جشن تجلیل از مقام کتابدار و ترویج فرهنگ کتابخوانی به همراه تقدیر از 35 کتابدار و فعال رسانه، برگزاری نشست تخصصی علم اطلاعات و دانش‌شناسی با حضور اساتید این رشته ، مراسم اهدای گل به کتابداران و دیدار با یکی از نویسندگان شیرازی از مهم ترین برنامه‌های این هفته است.
وی بازدید از کتابخانه زندان‌های شیراز ، برگزاری مسابقه خواندن کتاب در سه سطح خانواده ، نوجوانان و بزرگسالان ، برگزاری نشست‌های قصه ‌گویی، برپایی مسابقات نقاشی و رونمایی از کتاب را از دیگر برنامه‌های فرهنگی کتابخانه‌های فارس اعلام کرد.
وی همچنین از برگزاری بیش از 400 برنامه در هفته کتاب در شهرستان‌های استان خبر داد و افزود: به صدا درآمدن زنگ کتاب در مدارس ، اجرای برنامه برای کودکان سرطانی در بیمارستان آنکولوژی امیر، طرح هفت شب هفت دیدار، طرح اتوبوس یا کاروان سیار کتاب و برگزاری دومین جشنواره نذر کتاب در فسا از برنامه‌های شاخص شهرستان‌ها در این هفته است .
 مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان فارس گفت: همچنین 24 آبان عضویت کتابخانه‌ها برای عموم رایگان است و همه کسانی که از ۲۲ تا ۲۷ آبان کتاب‌های امانتی خود را به کتابخانه‌ها تحویل دهند، مشمول بخشودگی جرائم ی شوند.
 از 22 تا 28 آبان هفته کتاب نامگذاری شده است.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.