فرمانده نیروی انتظامی فارس از دستگیری دو سارق و كشف هشت میلیارد ریال چك از آنها در شهرستان فسا خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سردار احمد علی گودرزی فرمانده نیروی انتظامی فارس گفت: برابر اعلام مركز فوریت‌های پلیسی110 مبنی بر یك مورد سرقت كیف دستی در یكی از خیابان های شهرستان فسا، موضوع به صورت ویژه در دستور كار ماموران قرار گرفت.  
وی ادامه داد: در بررسی به عمل آمده مشخص شد دو نفر با استفاده از یك دستگاه خودرو پراید، اقدام به سرقت كیفی از یك شهروند كرده و از محل سرقت متواری شده اند.  
فرمانده نیروی انتظامی استان فارس افزود: این دو سارق، زمانی كه مالباخته قصد داشته از دستگاه عابر بانك استفاده كند، از غفلت وی استفاده و كیف وی را سرقت كرده بودند.  
گودرزی گفت: ماموران انتظامی شهرستان فسا موفق شدند با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، یكی از سارقان را شناسایی و طی یك عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر كنند.  
 وی اظهار كرد: در تحقیقات انجام شده، متهم به سرقت کیف حاوی 39 فقره چک مجموعاً به ارزش هشت میلیارد ریال و یک دسته چک پنجاه برگی خام و مدارک مهم دیگر با همدستی یك نفر دیگر اقرار كرد.  
فرمانده نیروی انتظامی فارس با اشاره به دستگیری همدست سارق و تحویل كیف مسروقه به مالباخته، خاطر نشان كرد: متهمان با تشكیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.