نماينده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبري بر نقش پر رنگ نيروي انتظامي براي خدمت رساني به زائران اربعين حسيني تاکيد کرد و آن را شايسته تقدير دانست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛آيت اله  محمود محمدي عراقي گفت: نيروي انتظامي به خوبي توانسته به تردد زائران اربعين حسيني کمک کند.


وي اربعين را يکي از مزيت هاي فرهنگي جهان اسلام عنوان کرد و گفت: برگزاري چنين اجتماعي براي بزرگداشت سيد و سالار شهيدان يکي از بزرگترين رويدادهاي جهان محسوب مي شود.

عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام از اربعين به عنوان نماد مذهب شيعه ياد کرد و گفت: بايد تمام تلاش خود را به کار گيريم تا فرهنگ عاشورا و اربعين به جهانيان معرفي شود.

آيت الله محمدي عراقي با بيان اينکه مراسم گردهمايي زائران اربعين حسيني ثبت جهاني خواهد شد، اظهارداشت: برگزاري چنين مراسم با عظمتي در منطقه اي که درگير جنگ و ناآرامي است نشان از ظرفيت عظيم دين اسلام و مذهب شيعه در برقراري صلح و آرامش دارد.

وي تصريح کرد: مردم غرب کشور به ويژه استان کرمانشاه پس از برگزاري مراسم عاشوراي حسيني خود را براي استقبال از زائران اربعين آماده کرده اند و اين موضوع را افتخاري براي خود مي دانند.

نماينده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبري با بيان اينکه مسير تردد زائران اربعين حسيني آماده سازي شده است، گفت: همچون سال هاي گذشته انتظار مي رود که مسلمانان ديگر کشورها نيز براي ورود به کشور عراق از مرزهاي ايران اسلامي استفاده کنند و همچون ديگر زائران مورد استقبال قرار گيرند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.