آتش نشانان شیراز دیروز 28 عملیات اطفایی را انجام دادند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ بهروزی مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شیراز گفت: دیروز آتش نشانان در 28 عملیات اطفایی امدادی و پیشگیری حضور داشتند که عملیاتهای امدادی 14 مورد شامل پنج مورد حیات وحش و به دام انداختن حیوانات موذی و 9 مورد سایر امدادها از جمله سوانح رانندگی، حبس در اماکن، امداد حلقه انگشتری و آسانسور بوده است.
وی ادامه داد: آتش سوزی ایزوگام یک آپارتمان از جمله حوادث آتش سوزی قابل ذکر در روز گذشته بود که پس از اعلام این حادثه به سامانه 125، آتش نشانان از ایستگاه 2 و نیروهای کمکی از ایستگاه 5 به محل حادثه در خیابان شبان اعزام شده و آتش پس از 30 دقیقه توسط تیم های اطفایی مهار شد .
بهروزی با بیان اینکه در یک سانحه رانندگی، واژگونی خودرو پژو 206 در بولوار شهید چمران باعث مصدومیت زن 25 ساله شد اظهار کرد: آتش نشانان ایستگاه چهار پس از رسیدن به محل حادثه و ارزیابی اولیه،  ایمن سازی خودرو و محل حادثه را انجام داده و در نهایت پس از پاکسازی خیابان از روغن و بنزین ریخته شده در سطح خیابان به عملیات امدادی خود پایان دادند.
وی افزود: همچنین با اعلام تصادف و برخورد پژو 405 با حاشیه خیابان در بولوار مدرس به آتش نشانان از ایستگاه 9، امدادرسانی در این حادثه را انجام دادند.
بهروزی تصریح کرد: در این عملیات یک مرد 22 ساله مجروح و توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی انتقال داده شد.
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار