معاون فرماندار شادگان از بهره مندی ۲۳ هزار و ۷۳۴ خانوار شادگانی از کارت مرزنشینی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛ نعمت اله آلبوغبیش گفت: مابقی خانوارهای متقاضی می توانند جهت دریافت کارت مرزنشینی در دفاتر پیشخوان دولت ثبت نام کنند.

وی افزود: بر اساس اعلام استانداری خوزستان، خانوارهای متقاضی کارت مرزنشینی در شهرستان های مرزی شامل شادگان، آبادان، خرمشهر، دشت آزادگان، هویزه، شوش، بندرماهشهر و هندیجان جهت بهره مندی از کارت مبادلات مرزی می توانند در سه ماهه سوم سال جاری (مهر، آبان و آذر) در دفاتر پیشخوان دولت ثبت نام و جهت دریافت کارت مبادلات مرزی اقدام کنند.

معاون فرماندار شادگان با تاکید بر اهمیت و لزوم فعال شدن شرکتهای تعاونی مرزنشینان شهرستان افزود: کارتهای الکترونیکی مبادلات مرزی جایگزین دفترچه های قدیمی مرزنشینی شده و این کارت برای سرپرست خانوار صادر و به عنوان کارت هویتی مرزنشینی محسوب میشود.

آلبوغبیش یادآور شد: ثبت نام برای کارت مبادلات مرزی کاملا اختیاری است اما با توجه به روی آوری بازار به سمت تجارت الکترونیک، مزایای این کارت ها هم به صورت انفرادی و هم از طریق شرکتهای تعاونی مرزنشینان قابل بهره مندی است.

وی ، با اشاره به برآورد تعداد خانوارهای شهرستان شادگان توسط مرکز آمار ایران که برای سال ۹۵ بیش از ۴۷ هزار و ۷۰۰ خانوار پیش بینی شده است، گفت: بر این اساس بیش بر نیمی از خانوارهای شادگانی فاقد کارت مبادلات مرزی هستند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.