یادواره شهدای دانش آموز شهر ماکو برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛شاهین علیزاده فرماندار ماکو در این یادواره با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال جنگ تحمیلی و انقلاب اسلامی اظهار کرد: دانش آموزان شهید با درک عزت، شرف و حقانیت ایران اسلامی به نبرد با مستکبران شتافتند.

وی افزود: دانش آموزان شهید و دیگر شهیدان انقلاب اسلامی با تاسی از سیره و منش ائمه اطهار (ع) توانستند پرچم جمهوری اسلامی ایران را در عرصه های مختلف بین المللی به اهتزاز درآورند.

وی اضافه کرد: با مطالعه تاریخ مشاهده می شود که در تمام جنگ هایی که کشورمان درگیر آن بوده قسمتی از خاک خود را از دست داده است ولی رزمندگان اسلام در هشت سال جنگ تحمیلی با ایمان و باور قلبی به راه و هدف خود، اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک کشورمان از دست برود.

وی اظهار کرد: اگر امروز کشور جمهوری اسلامی ایران با صلابت و عزت در عرصه های مختلف بین المللی حضور پیدا می کند، به برکت خون همین شهداست و ما باید با اصلاح رفتار و کردار خودمان شرمنده آنها در دنیا و آخرت نباشیم.

به گزارش ایرنا، سخنرانی پدر دانش آموز شهید اصغرزاده، برادر دانش آموز شهید حسین پور، قرائت وصیتنامه دانش آموز شهید قربانی، پخش کلیپ و تقدیر از خانواده معظم شهدا از دیگر برنامه های این مراسم بود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.