صداوسیمای مرکز قزوین عهده دار ارتباط های زنده ی مراکز 33 گانه و شبکه شما در پیاده روی اربعین شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛بگفته ی مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین؛ این مرکز با اعزام واحد سیار و گروه های فنی و برنامه ساز خود به خاک عراق  ، قرار شده است ارتباط های زنده ی متعدد با مراکز 33 گانه شبکه های استانی و شبکه شما برقرار کند و گزارشهای لازم را به هم وطنانمان در استان ها ارائه دهد .

معصومی فربا اشاره به تولید و پخش ویژه برنامه های شبکه قزوین در شب و روز اربعین گفت: این ویژه برنامه ها با حضور کارشناسان استانی و کشوری در کربلای معلا تولید و از همانجا برای مخاطبان پخش خواهد شد.

وی افزود: همچنین مراکز 33 گانه استان ها نیز برای آگاهی مخاطبان خود از پیاده روی اربعین با واحد سیار صداوسیمای مرکز قزوین که در عراق مستقر هستند ارتباط خواهند گرفت.

مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین ادامه داد : واحد سیار و گروه های فنی و برنامه ساز صداوسیمای مرکز قزوین 10 روز در خاک عراق مستقر خواهند بود که دراین مدت در بین موکب های مسیر نجف به کربلا گزارشات زنده برای مخاطبان پخش خواهند کرد.

معصومی فر گفت : یک گروه برنامه ساز هم از صداوسیمای مرکز قزوین برای تولید مستند تلویزیونی به عراق اعزام می شود که این گروه مأموریت تولید یک مستند تلویزیونی از پیاده روی اربعین و انعکاس شور و حال زائران حسینی استان قزوین را در دستور کار دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار