متهم نوجواني که پس از يافتن يک گوشی تلفن همراه با آن دست به ايجاد مزاحمت برای مخاطبان صاحب گوشی زده بود، دستگير شد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  بیرجند ؛رئيس پليس فضای توليد و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی گفت: زن23 ساله با مراجعه به پليس فتا عنوان کرد که از خط اعتباری من براي دوستان و آشنايان از طريق تلگرام مزاحمت هايی ايجاد شده است .

سرهنگ سيد غلامرضا حسينی افزود: در تحقيقات پليس مشخص شد شاکی گوشي خود را دوماه پيش گم می کند که در همان ابتدا خط دائمی خود را مسدود کرده اما متوجه نمی شود که گوشی وی دارای دو سيم کارت است و خط اعتباری وی فعال می ماند.

وی گفت: گوشی مفقودی يک ماه خاموش بوده اما پس از اين مدت روشن و سيم کارت آن فعال شده است که با اقدامات سايبری انجام شده فعاليت گوشی در يکی از شهرستان های استان رد يابی می شود و با هماهنگی های قضايی مهندسان، پليس فتا با مراجعه به محل سکونت فرد مورد رديابی ، جوان 17 ساله ای را دستگير می کنند.

رئيس پليس فضای توليد و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی افزود: متهم جوان، در همان ابتدا به جرم خود مبنی بر مزاحمت برای مخاطبان شاکی اعتراف کرد و گفت: گوشی را در تاکسی پيدا کرده که ابتدا آن را خاموش و بعد از مدت طولانی روشن کرده است که يکی از سيم کارت ها فعال نبوده اما سيم کارت ديگری فعال بوده است که تلگرام را فعال و برای مخاطبان گوشی پيام ارسال و مزاحمت ايجاد کرده است.

سرهنگ سيد غلامرضا حسينی گفت: متهم جوان هدف خود از اين کار را ناتوانی در خريد گوشی هوشمند عنوان کرده است و براي اين که از دوستان خود کم نياورد، گوشی را يکماه مخفی و بعد فعال کرده است.

متهم 17 ساله با امضاء کردن صورت جلسه انتظامی به همراه مأمور بدرقه و شاکی روانه دادسرا شد.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار