کرمان؛

تمام دانشگاههای استان گروه جهادی دارند

رئیس بسیج دانشجویی استان کرمان گفت: تمام واحدهای دانشگاهی استان گروه جهادی دارند ودر تابستان گذشته 110پروژه توسط این گروهها دراستان اجرا شد.

تمام دانشگاههای استان گروه جهادی دارندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، ناصربهروز گفت: اگر خدمات و نیازمندی‌های بهزیستی ارائه شود می‌توانیم از طریق گروه‌های جهادی خدمات را هدفمندتر توزیع کنیم همچنین در تابستان سال جاری 110 پروژه خرد در زمینه فعالیت‌های عمرانی توسط گرو‌ه‌های جهادی بسیج استان کرمان در مناطق محروم انجام شده است.

وی افزود: پدیده‌ها و آسیب‌های اجتماعی روز به روز افزایش می‌یابند اگر هم‌افزایی انجام بگیرد عملکرد بهتری در زمینه آسیب‌های اجتماعی خواهیم داشت.

رئیس بسیج دانشجویی استان کرمان با بیان اینکه بهزیستی و بسیج به منظور تعامل و مشارکت در فعالیت‌های یکدیگر یک کارگروه ویژه‌ای را تشکیل دهند تصریح کرد: دانشجویان اردوهای جهادی در بین دو ترم و در تابستان وقت آزادتری را برای مشارکت در برنامه‌ها دارند.

وی با بیان اینکه استقبال خوبی در بین دانشجویان با هدف خدمت به مردم برای انجام کارهای جهادی وجود دارد گفت: در تابستان سال جاری در سطح کرمان 4 هزار نفر برای اردوهای جهادی اعزام شدند.

بهروز خاطرنشان کرد: در تابستان سال جاری گروه جهادی دانشکده فنی و حرفه‌ای شهید چمران کرمان ساخت بیش از 70 سرویس بهداشتی را به مدت 15 روزه در یکی از روستاهای قلعه‌گنج انجام دادند و اگر در سطح استان هماهنگی انجام بگیرد کارهای جهادی به بهترین شکل انجام می‌شود.
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.