فرمانده پلیس راه جنوب فارس از اعمال قانون در خصوص یك هزار و 682 خودرو متخلف با اجرای طرح برخورد با تخلفات حادثه ساز در جاده های جنوب فارس خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ حمدالله هوشمندی فرمانده پلیس راه جنوب فارس گفت: طرح برخورد با تخلفات حادثه ساز به مدت سه روز توسط ماموران پلیس راه جنوب استان فارس در جاده های جنوبی این استان به مرحله اجرا گذاشته شد.
وی اظهار كرد: در این طرح ماموران 17دستگاه خودرو را به علت ارتكاب تخلفات حادثه ساز توقیف و به پاركینك منتقل، 20 دستگاه خودرو را به دادگاه اعزام و 10 دستگاه خودرو را نیز به اداره راه و شهرسازی معرفی كردند.
فرمانده پلیس راه جنوب استان فارس از اعمال قانون مبلغ 9 میلیارد و 837 میلیون و 500 هزار ریال در خصوص یك هزار و 682 تخلف در این طرح به علت ارتكاب تخلف خبر داد و گفت: در این طرح 605 دستگاه خودرو به دلیل سرعت غیرمجاز، 199دستگاه خودرو سبقت غیرمجاز، 137 دستگاه خودرو به دلیل انحراف به چپ، 119 دستگاه خودرو به دلیل نقص سیستم، 349 دستگاه خودرو به دلیل عدم استفاده از كمربند ایمنی، 41 دستگاه خودرو به دلیل استفاده از تلفن همراه و 232 دستگاه خودرو به دلیل سایر جرائم راهنمایی و رانندگی اعمال قانون شدند.
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار