سایت فوتبال ساحلی در گزارشی به بازی ایران و برزیل در فینال جام بین قاره ای پرداخته است.

سایت فوتبال ساحلی : نبرد ایران و برزیل برای قهرمانیبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،به نقل از سایت بین المللی فوتبال ساحلی،‌ دو تیم فوتبال ساحلی ایران و برزیل روز شنبه در فینال جام بین قاره ای به مصاف یکدیگر می روند.  هر دو این تیم ها روز جمعه بازی های نیمه نهایی را با پیروزی های شیرینی به پایان رساندند.  دو تیم لهستان و مصر برای کسب مقام پنجم و دو تیم آمریکا و امارات برای آخر نشدن با یکدیگر رقابت خواهند داد.

تیم فوتبال ساحلی ایران در نیمه نهایی این مسابقات در دیداری بسیار حساس تیم تاهیتی را با نتیجه 8 بر 6 شکست داد. در این بازی تیم تاهیتی جند بار از تیم ایران پیش افتاد اما اکبر مسی گر قهرمان تیم ملی ایران با 2 گل دقایق انتهایی اش باعث شد که ایران به فینال صعود کند.

در دیگر بازی مرحله نیمه نهایی تیم روسیه مدافع عنوان قهرمانی جلوی برزیل تعظیم کرد. در این دیدار تیم فوتبال برزیل موفق شد روسیه را با نتیجه قاطع 7 بر 0 شکست دهد.

تیم فوتبال ساحلی روسیه که سه بار قهرمان این مسابقات شده است مقابل تیم برزیل که سابقه 13 بار قهرمانی در جهان را دارد مغلوب شد و از رسیدن به فینال بازماند. 

تیم برزیل در سال 2014 قهرمان این مسابقات شده بود و قصد دارد بار دیگر این عنوان را به دست آورد.

به این ترتیب تیم های فوتبال ساحلی ایران و برزیل برای قهرمانی به مصاف یکدیگر می روند و دیدار بسیار حساسی را پیش روی دارند.

نتایج بازی های روز جمعه : 

لهستان 6 – آمریکا 3

مصر 7 – امارات 3

برزیل 7 – روسیه 0

ایران 8 – تاهیتی 6


دیدار های روز شنبه :

لهستان و مصر ( رتبه پنجم)

امارات و آمریکا ( رتبه هفتم)

روسیه و تاهیتی ( دیدار رده بندی)

برزیل و ایران ( فینال)

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار