4 اثر از مهاباد به مرحله کشوری نوزدهمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان راه یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، مرحله استانی نوزدهمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی آذربایجان غربی با معرفی نفرات برتر در بخشهای اعضای نوجوان، آزاد، پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها، مربیان کانونی و فراگیر به کار خود پایان داد.

بر همین اساس در بخش اعضای نوجوان، فروزان امینی با قصه «مریض خیالی» از مهاباد، معصومه قاسمی با قصه «چهار فصل» از خوی و سپیده شیخ‌لو با قصه « غول بیابونی» از ارومیه از راه یافتگان به مرحله کشوری نوزدهمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی هستند.

در بخش آزاد این جشنواره سوران حسین‌زاده از مهاباد با قصه «مار و روباه» و حجت‌الاسلام اکبر نوروزنژاد از ارومیه با قصه «زیارت شاه‌عباس» به مرحله کشوری جشنواره راه یافتند.

در بخش مربیان کانونی، شیدا نصرتی با قصه « نان و آب» از مهاباد، شادی پاکزاد با قصه « هتل پرنده» از مهاباد، کبری غلامی با قصه «حسن کچل» از پلدشت ، پریسا علیزاده‌اقدم با قصه «تور عروسی» از ماکو، معصومه حیدرپور با قصه «پسر کوه‌کن» از نقده و ابراهیم خلیل حاج‌کریمی با قصه «حضرت سلیمان و مورچه» از شوط به عنوان راه‌یافتگان مرحله کشوری جشنواره انتخاب شدند.

فاطمه ولادی با قصه «نقره‌ماهی» از ارومیه نیز به عنوان راه‌یافته بخش فراگیر(قصه گویی برای کودکان دارای آسیب شنوایی) به مرحله کشوری نوزدهمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی معرفی شد.

در بخش پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها هیات داروران این جشنواره هیچ کدام از شرکت کنندگان را به عنوان راه یافته به مرحله کشوری اعلام نکرد.

مرحله استانی نوزدهمین جشنواره بین‌المللی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان غربی با ۵۳ قصه‌گو از سراسر استان در ارومیه برگزار شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.