ریاست دانشگاه امام حسین(ع) گفت: شهید همدانی هر جا که مسئولیتی را قبول کرد، با موفقیت آن را به انجام رساند.

شهید همدانی هر کجا که رفت موفق عمل کردبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار مرتضی صفاری ریاست دانشگاه امام حسین در مراسم تبیین الگوهای فرماندهی سردار سرلشگر شهید حاج حسین همدانی که در دانشگاه تربیت پاسداری امام حسین(ع) برگزار شد، گفت: بعد از شهادت شهید همدانی، فضای جامعه، فضایی بسیار خاص شد. همه افراد جامعه متوجه شخصیت والای وی شدند.

وی ادامه داد: ایشان در قبل و بعد از انقلاب و همچنین در زمان جنگ تحمیلی مسئولیت‌های بسیاری را بر عهده داشت که در همه آن‌ها سربلند بود. شخصیت ایشان در همه ابعاد جامع و کامل بود.

ریاست دانشگاه امام حسین(ع) اظهار داشت: اوایل انقلاب یگان منسجمی در سپاه وجود نداشت. فرماندهان سپاه دو موضوع مهم به نام‌های نیازسنجی و انتخاب مسئول برای آن نیاز را مد نظر قرار دادند. مثلاً در زمینه نیاز سپاه به توپخانه، به پدر موشکی ایران یعنی شهید تهرانی مقدم رجوع شد.

سردار صفاری در پایان خاطرنشان کرد: همه شهدای ما در آن روزها احساس مسئولیت کرده و پای کار آمدند. شهید همدانی هر کجا که رفت و مسئولیت قبول کرد موفق عمل کرد و من امیدوارم که بتوانیم راه این عزیز بزرگوار را به خوبی ادامه دهیم. شهید همدانی به واقع، مصداق یک مدیر متعهد و ارزشی عمل کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار