برترین های مسابقه دوچرخه سواری جایزه بزرگ مازندران معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، محمود وفایی رئیس سازمان لیگ فدراسیون دوچرخه سواری کشور با اشاره به برگزاری چهارمین دوره مسابقات دوچرخه سواری جایزه بزرگ امروز از نور تا رامسر گفت: در این مسابقه محمد رجب لو از تهران با مدت زمان 2 ساعت و 59 دقیقه اول و آروین گودرزی از بروجرد و سید میلاد قالیچی از البرز دوم و سوم شدند.

وی افزود: در بخش پیشکسوتان شمس الله مظاهری از رامسر با زمان سه ساعت و 5 دقیقه اول ، و بیژن امیر آخوری از تهران و عزت الله مظاهری از رامسر هم دوم و سوم شدند.

رئیس سازمان لیگ فدراسیون دوچرخه سواری کشور گفت: در بخش جوانان پوریا حسینی از البرز با مدت 3 ساعت و 3 دقیقه اول شد و امیر حسین جمشیدیان از اصفهان دوم و محمد امین شفقی یزدی هم از یزد سوم شد.

وفایی افزود: مرتضی رضوانی ، کمیل خاکسار و صادق رزقی نیز بعنوان دوچرخه سواران برتر مازندرانی در این مسابقه معرفی شدند.

وی با اشاره به حضور بیش ار ده دوچرخه سوار ملی پوش و المپیکی و سطح مناسب فنی و تکنیکی این رقابت ها افزود: برترین های این دوره برای شرکت درمسابقات قهرمانی آسیا که بهمن امسال در هندوستان برگزار می شود ، به اردوی تیم ملی دعوت می شوند.

چهارمین دوره مسابقه جایزه بزرگ مازندران به مناسبت گرامیداشت شهید فهمیده و هفته دانش آموز با حضور 110 دوچرخه سوار برتر دوچرخه سواری ایران و آسیا امروز در مسیر 140 کیلومتری نور تا رامسر برگزار شد.
 
 
 
معرفی رکابزنان جایزه بزرگ +تصاویر
 
 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.