امام جمعه گرگان گفت: مناظره های آمریکا نشان از گرفتاری های درونی این کشور است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ آیت الله سید کاظم نورمفیدی، در خطبه های نماز جمعه این شهرستان گفت: عقاید قرآنی و فرامین الهی که در قرآن آمده را باید در زندگی پیاده کرد و اگر می خواهید خدا را بشناسید چه کتابی بهتر از قرآن است.

نماینده ولی فقیه در گلستان ادامه داد: افکار و اعمال خودتان را با قرآن و ببینید کدام با قرآن جور در می آید و اگر چیزی در ذهنتان است که با قرآن جور در نمی آید آن را کنار بگذارید.

امام جمعه گرگان در خطبه های دوم نماز با اشاره به اعزام کاروان گلستان برای برپایی موکب گلستان گفت: حدود ۱۰ هزار گلستانی برای حضور در اربعین حسینی ثبت نام کرده اند و این حرکت بسیار اهمیت دارد.

آیت الله نورمفیدی اضافه کرد: پیاده روی اربعین یک حرکت اجتماعی و راهپیمایی جهانی است و باید در این راه اهداف امام حسین (ع) زنده نگه داشته شود و اگر این هدف انجام شود قطعا مورد رضایت ابی عبدالله هم قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به تحولات منطقه اضافه کرد: لبنان حدود دو سال رئیس جمهور نداشت اما هفته قبل این امر محقق شد و طبق قوانین لبنان کسی به عنوان رئیس جمهور انتخاب شد که دوستان صمیمی بشار اسد است.

آیت الله نورمفیدی گفت: انتخابات لبنان را دارای پیام های بسیاری است و با این انتخاب ثابت شد که حزب الله و شخص سید حسن نصرالله جایگاهی قوی در لبنان دارد.

وی گفت: پیام دوم این انتخابات در لبنان این است که دشمنان می خواستند جبهه مقاومت را در منطقه بکوبند ولی ثابت شد مقاومت ضعیف نشده است و نکته دیگر انتخابات لبنان این است که جبهه مقاومت که ایران هم در این جایگاه قرار دارد، همچنان در منطقه نقش آفرینی دارد.

امام جمعه گرگان در بخش دیگر از سخنان خود خاطر نشان کرد: انتخابات آمریکا و مناظره های انتخاباتی این کشور نشان داد درون این کشور آنطور که بزرگ نمایش می دهد نیست و حتی داد وزیر امور خارجه آمریکا را هم درآورده است و این مناظره ها را شرم آور دانسته است.

وی در ادامه گفت: رهبر معظم انقلاب هم تاکید کردند که آمریکا از درون گرفتار مشکلات اجتماعی، اقتصادی و سایر مسائل است.

امام جمعه گرگان با اشاره به روز ۱۳ آبان تاکید کرد: همانطور که آیات قرآن نشان می دهد، ظلم عاقبت ندارد و همه آن هایی که مستکبر بوده گرفتار عذاب شده اند.




انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.