عضو شورای عالی فضای مجازی گفت: دانشجویان خط امام با هم متحد شده و در یک حرکتی دولت موقت را متوجه رفتارش کردند و به آمریکا فهماندند که حرکت مردم برای مقابله با استکبار و توطئه امنیتی-قومیتی آمریکا بود.

دانشجویان خط امام با تسخیر لانه جاسوسی به دنبال مبارزه با توطئه امنیتی-قومیتی آمریکا بودندبه گزارش خبرنگار گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، عزت‌اله ضرغامی عضو شورای عالی فضای مجازی و رئیس اسبق صدا و سیما در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه‌های این هفته تهران با گرامیداشت روز 13 آبان و سالگرد تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام اظهار کرد: مسئله استکبار جهانی، جنایات و ظلم‌های تاریخی آمریکای جهان‌خوار همچنان ادامه دارد.

وی افزود: فلسفه اشغال لانه جاسوسی پس از 9 ماه پیروزی انقلاب اسلامی شروع شد که به نظر می‌رسید فرمایشات امام راحل درباره خطر آمریکا جدی گرفته نمی‌شود.

ضرغامی تصریح کرد: به نظر می‌رسید دولت موقت در آن زمان حساسیت و یا اعتقادی به خطر آمریکا نداشت و گاهی رفتار مشکوکی از خود نشان می‌داد که به نظر می‌رسید رابطه خاصی با آمریکا دارد.

رئیس اسبق صدا و سیما تأکید کرد: به دنبال این اتفاقات و کشف اسناد لانه جاسوسی، دانشجویان خط امام با هم متحد شده و در یک حرکتی دولت موقت را متوجه رفتارش کردند و به آمریکا فهماندند که حرکت مردم برای برکناری شاه نبود بلکه مقابله با استکبار و توطئه امنیتی-قومیتی آمریکا بود.

ضرغامی ادامه داد: در آن مقطع زمانی در برخی از مناطق کشور بعضی از افراد دولت موقت نیرو‌‌های چپ‌ آمریکا متوقف کردند که می‌توانست انقلابی را نابود کند.

وی با بیان اینکه تداوم دخالت آنان در ایران حوادث امنیتی و قومیتی را فراهم می‌کرد، گفت: عدم حساسیت دولت موقت به آمریکا، همکاری با عناصر فراری و سران طاغوت و شاه مخلوع منجر به این شد که دانشجویان خط امام در حرکتی نمادین این لانه را در اختیار گرفته و پس از ماه‌ها تلاش توانستند آن را تسخیر کنند.

وی اضافه کرد: به دنبال حرکت دانشجویان مردم نگذاشتند که این آتش خاموش شود و با استقبالی که از سوی مردم شد امام این حرکت را انقلاب دوم نامید.



انتهای پیام/

برچسب ها: حوزه ، سیاست ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار