رئیس شورای اسلامی استان فارس گفت: 13 آبان 1358 دانشجویان پیرو خط امام با تسخیر لانه جاسوسی، استکبار را تحقیر کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حسین نعمتی رئیس شورای اسلامی استان فارس گفت: آمریکا در هیچ برهه از زمان دشمنی ‌اش را نسبت به ملت بزرگ ایران اسلامی کتمان نکرده و همواره در کنار ظالمان و مستکبران و حکومت‌های موروثی و شیوخ منطقه قرارگرفته است.
وی با اشاره به اینکه استکبار جهانی همواره در مقابل حکومت ‌های مردمی و استقلال ‌طلب ایستاده، ادامه داد: استکبار به هیچ‌ کدام از قواعد بین‌ المللی پایبند نیست و نخستین استفاده‌کننده بمب اتم این کشور بوده است و نیز هواپیمای مسافربری جمهوری اسلامی ایران را ساقط کرد و در کودتای 28 مرداد نیز نقش عمده‌ای داشته است.
نعمتی ادامه داد: نقش آمریکا در هشت سال جنگ تحمیلی و نیز تحریم‌ های اقتصادی نشان از کینه و عداوت این کشور با آرمان‌ها و ارزش ‌های دینی و معنوی مردم ولایتمدار ایران اسلامی است.
او بیان کرد: افتخار امروز جمهوری اسلامی این است که در مدار هیچ قدرتی نیست و در مقابل ظالمان و ابرقدرت‌ ها با حمایت و پشتیبانی جوانان بسیجی و دیگر اقشار جامعه برای حفظ و کیان انقلاب اسلامی ایستادگی و مقاومت می ‌کند.
وی مهم‌ترین رویکرد و استراتژی شورای انقلاب اسلامی استان را پیگیری مسائل و مشکلات آحاد جامعه، روان‌ سازی و فراهم کردن زندگی مطلوب برای مردم بیان کرد و گفت: اعضای شورا های اسلامی بازوان توانمند مردم هستند و برای احقاق حقوق و مطالبات آن از تمام توان و ظرفیت‌ های خود استفاده کرده و لحظه‌ای کوتاهی و درنگ نمی کنند.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.