معاون فنی و توسعه شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی گفت: پروژه تامین آب و آبرسانی به مساکن مهر گلشهر جهت آبرسانی به 4302 خانوار در حال اجراست.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛در جریان بازدید معاون عمرانی استاندار آذربایجان غربی از پروژه آبرسانی به تعاونیهای مسکن گلشهر و طرزیلوی ارومیه و پروژه تامین و آبرسانی به تعاونیهای واقع در زمینهای توحید، آخرین وضعیت این پروژه ها نیز تشریح شد.
 کافی مولا معاون فنی و توسعه شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی در بازدید معاون امور عمرانی استاندار از طرح های آبرسانی در شهر ارومیه گفت: پروژه تامین آب و آبرسانی به مساکن مهر گلشهر جهت آبرسانی به ۴۳۰۲ خانوار در حال اجراست.

وی افزود: احداث خط انتقال به طول ۵/۱ کیلومتر، احداث یک مخزن آب ۵۰۰۰ مترمکعبی و شبکه توزیع داخلی اصلی و فرعی به طول نزدیک به ۱۱ کیلومتر  و ایستگاه پمپاژ گلشهر واقع در تصفیه خانه آب شماره ۲ ارومیه برای تامین آب مساکن مهر گلشهر به میزان ۱۴۰ لیتردرثانیه در دست اجرا است که پیشرفت فیزیکی متوسط نزدیک به ۷۸ درصد دارد.
کافی مولا ادامه داد: برای اجرای این طرح تا سال ۹۴ بیش از ۲۵ میلیارد ریال هزینه شده است و در سال جاری نیز ۱۴ میلیارد ریال دیگر نیز تصویب شد.
معاون فنی و توسعه شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی در ادامه در بازدید معاون امور عمرانی استاندار از پروژه تامین آب و آبرسانی به مساکن مهر طرزیلو نیز گفت: این پروژه نیز برای آبرسانی به ۱۳۰۴ خانوار شامل احداث خط انتقال بطول ۹۸/۳ کیلومتر، یک واحد مخزن آب ۵۰۰۰ مترمکعبی، حفر و تجهیز، احداث اتاقک سرچاهی، محوطه سازی و نیرورسانی یک حلقه چاه و احداث شبکه توزیع داخلی بطول ۳ کیلومتر درحال اجرا است که تاکنون ۹۵ درصد پیشرفت دارد.
وی اعتبار هزینه شده در این طرح را ۲۴ میلیارد و ۸۵۳ میلیون ریال اعلام کرد و افزود: در سال ۹۵ نیز ۲ میلیارد و ۶۵۴ میلیون ریال تصویب شده است.
کافی مولا در ادامه به پروژه تامین آب و آبرسانی به زمین های توحید ارومیه نیز اشاره ای کرد و گفت: زمینهای توحید شامل چند تعاونی مسکن و ساکنان منطقه ای به مساحت افزون بر ۲۲۳ هکتار در ارتفاعات جنوب شرقی ارومیه است که پیش بینی مصرف ۵۶۵۰ خانوار و جمعیت ۲۷۵۶۰ نفر می شود .
وی ادامه داد: نیاز آبی ساکنان تحت پوشش این طرح ۱۷۷ لیتردر ثانیه است که برای تامین آن احداث خط انتقال و شبکه توزیع در مجموع به طول ۶۰ کیلومتر، احداث ۲ واحد مخزن ذخیره هرکدام به حجم ۵۰۰۰ مترمکعب و ۲ واحد ایستگاه پمپاژ با سرعت قابل قبولی در حال انجام است .


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.