تصادف زنجیره ای 5 خودرو در جاده خاوران، 6 سرنشین را مجروح کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،  در این تصادف زنجیره ایی 6 نفر از سرنشینان خودروها مجروح شدند که به مراکز درمانی انتقال یافتند.

ستاد فرماندهی آتش‌نشانی در ساعت 17:52 دقیقه شب گذشته با دریافت خبر این حادثه رانندگی، بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاههای 121 و 63 و هم چنین گروه امداد ونجات 15 را به بزرگراه امام رضا(جاده خاوران)، ابتدای ورودی اول خاور شهر رهسپار کرد.

ابراهیم طاهری فرمانده آتش نشانان اعزامی در این باره گفت: دراین حادثه 5 دستگاه خودروشامل كامیون بنز، كامیونت امدادخودرو، اتوبوس شهری، پراید و سمند بعلت نامعلومی به شدت بایکدیگر برخورد کردند که درپی آن تعدادی از سرنشینان درداخل 2 خودروسواری درهم پیچیده گرفتار شدند.

وی با اشاره به این که آتش نشانان همزمان با ایمن سازی محل، عملیات امدادرسانی به آسیب دیدگان را آغاز کردند، ادامه داد: نیروهای عملیات با استفاده از تجهیزات نجات قسمت هایی از بدنه خودروها را برش داده و سپس با رعایت نكات ایمنی و درحضور عوامل اورژانس، مصدومین خودروهای پراید و سمند شامل حسام الدین ك 30 ساله، محمود ش32 ساله -عیسی خ 27 ساله، حسین الف30 ساله، غلام ك 20 ساله و گودرز ش 39 ساله را از داخل این دو وسیله نقلیه بیرون آورده و تحویل عوامل اورژانس دادند.

 فرمانده آتش نشانی با اعلام این که علت بروز این حادثه رانندگی توسط پلیس راهور در دست بررسی است، تاکید کرد: همه مصدومین این تصادف بلافاصله به وسیله آمبولانس به مراکز درمانی انتقال یافته و تحت درمان قرار گرفتند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار