دیدار تیم های صبای قم و شهدای گروس بیجار با برتری 4 بر صفر صبایی ها پایان یافت.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان دیدار دو تیم صبای قم و شهدای گروس بیجار از ساعت 14 آغاز شد.

 صبای قم: محمدباقر صادقی، وحید علی‌آبادی، حمیدرضا دیوسالار، قاسم دهنوی، پویا سیف‌پناهی، مهران امیری، میلاد ابطحی، کیوان امرایی، امید جهانبخشی، رضا عنایتی و احمد حسن‌زاده
سرمربی: صمد مرفاوی

ترکیب شهدای گروس بیجار: مهدی اکبری، میثم مرادزاده، سیدرضا سبحانی، محمد میرزایی، قاسم سوار، افشین ولایتی، محسن حیدری، حسن بهرام پور، اصغر بهرام پور، آرش ترکمندی و شهرام الماسی.
سرمربی: رشید طهماسبی
 
حدود 100 نفر تماشاگر بیجاری برای حمایت از تیمشان به ورزشگاه یادگار امام قم رفتند و از دقایق ابتدایی به تشویق تیمشان پرداختند.
 
با وجود رایگان اعلام شدن این مسابقه کمتر از 50 تماشاگر صبا به ورزشگاه رفتند.
 
دقیقه 21: احمد حسن زاده موفق شد اولین گل این دیدار را برای صبای قم به ثمر برساند تا صبایی ها به پیروزی برابر حریف امیدوار باشند.
 
دقیقه 36 مسابقه امید جهانبخشی به دلیل تمارض در محوطه جریمه تیم گروس اخطار گرفت.
 
 این دیدار با کمترین توجه از سوی اهالی ورزش همراه شده است. تنها دو خبرنگار در اتاق رسانه ای این دیدار را پوشش می دهند و تبلیغات دور زمین نیز انجام نشده است. نکته عجیب اما عدم حضور عکاسان ورزشی برای ثبت لحظات حساس این بازی است.
 
در دقیقه 46 میثم باشوکی جانشین قاسم سوار در ترکیب شهدای گروس بیجار شد.

دقیقه 63: ارسال عنایتی از جناح چپ زمین را حسن‌زاده با ضربه سر وارد دروازه تیم گروس کرد و دومین گل خود را نیز به ثمر رساند.
 
صبای قم 3 شهدای گروس 0: (دقیقه 70، میلاد ابطحی): بازیکن جوان صبایی ها موفق شد روی ارسال مناسب با پای چپ دروازه حریف را برای سومین بار باز کند و صبا را شانس اصلی پیروزی در این بازی قرار دهد.

* کریم اسلامی پس از سه بازی دوباره به ترکیب صبا بازگشت و دقیقه 74 به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد.
 
صبای قم 4 شهدای گروس بیجار 0: (دقیقه 89، سیف پناهی) سیف پناهی توپ ریباند شده به گوشه محوطه جریمه را با شوت روی پا به کنج دروازه زد و چهارمین گل صبا را به ثمر رساند.

این دیدار با نتیجه 4 بر صفر به سود صبای قم پایان یافت.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار