مدیر مسئول روزنامه کیهان گفت: در زمینه ترویج اسناد لانه جاسوسی کم‌کاری شده است.

در زمینه ترویج اسناد لانه جاسوسی کم‌کاری شده استحسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان در گفتگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: اسناد منتشر شده از لانه جاسوسی که بیش از 70 جلد کتاب است، با زحمات بی وقفه‌ای بازسازی شده است و حتی امروز، آمریکایی‌ها از ورود این اسناد خیانت‌بار به کشور خود جلوگیری می‌کنند.

وی ادامه داد: این اسناد، نشان‌دهنده هویت واقعی آمریکایی‌ها است و من فکر نمی‌کنم چیزی وجود داشته باشد که دشمنی آمریکایی‌ها را بیشتر از این به ما نشان دهد.

مدیر مسئول روزنامه کیهان اظهار داشت: متأسفانه در زمینه انتشار این اسناد و ترویج آن کم‌کاری شده است و من امیدوارم با توجه به بیانات مقام معظم رهبری، این مسأله به زودی حل شود.

شریعتمداری ضمن اشاره به تأکیدات مکرر رهبری در ترویج اسناد خیانت آمریکایی‌ها به مردم ایران اظهار داشت: مقام معظم رهبری مکرراً خواستار ترویج این اسناد خیانت هستند و سال گذشته نیز فرمودند این اسناد باید ترویج داده شوند تا همه مردم آن‌ها را مطالعه کنند و در فرمایش جدید خود نیز تأکید کردند که این اسناد باید وارد کتاب‌های درسی شود که متأسفانه تاکنون در این زمینه کم‌کاری شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: وقتی ما آمریکایی‌ها را شیطان بزرگ می‌دانیم و می‌بینیم چه کینه‌توزی‌ها و دشمنی‌هایی علیه ما داشته‌اند و در پی افزایش دشمنی‌های خود با ما هستند ما نیز باید در مقابل این پلیدی‌ها مقابله کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار