رزمایش بزرگ عاشورای استان خوزستان امروز و فردا در استان اجرا خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،جانشین قرارگاه حضرت ابوالفضل(ع) خوزستان گفت: رزمایش عاشورا در شهرستان بهبهان با عنوان قرارگاه نینوا با حضور 30 گردان بیت‌المقدس اجرا خواهد شد.

علیرضا هاتف اظهار کرد: رزمایش بزرگ عاشورای استان خوزستان امروز و فردا در استان اجرا خواهد شد.

وی افزود: این رزمایش در شهرستان بهبهان با عنوان قرارگاه نینوا با حضور 30 گردان بیت‌المقدس اجرا خواهد شد.

جانشین قرارگاه حضرت ابوالفضل(ع) خوزستان ادامه داد: این رزمایش در راستای افزایش آمادگی بسیجیان استان خوزستان و همچنین برای کنترل آموزش‌هایی که این بسیجیان طی کردن اجرا خواهد شد.

هاتف گفت: از قبل همه آموزش‌ها توسط بسیجیان اجرا شده و در این حضور در روز نخست مباحث اردوکشی، استقرار، زندگی اردوگاهی و در روز دوم تمریناتی در رزمایش اجرا خواهند کرد.

وی اضافه کرد: همه مقدمات به طور کامل کار فراهم و اردوگاها برپا شده است و آماده میزبان بسیجیان قرارگاه نینوا در این رزمایش هستیم.

هاتف تصریح کرد: در این رزمایش شهرستان‌های بهبهان، ماهشهر، امیدیه، باغملک، هندیجان، رامشیر، رامهرمز، ایذه و شهرستان آغاجاری شرکت و عملیات‌های مختلفی را اجرا خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: به حول و قوه الهی این رزمایش برگزار و مایه عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی و عزت نیروهای مسلح و به ویژه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج مستضعفان خواهد بود.

هاتف پایان افزود: امیدواریم در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری و تاکید معظم له بر افزایش آمادگی نیروهای بسیجی بتوانیم برنامه‌های خود را اجرا کنیم.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار