مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه گفت: صندلی‌های طبقه دوم ورزشگاه نقش‌جهان همه روزه در حال ساخت و نصب است و در روزهای آینده نصب آن به پایان می‌رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،بهرام سبحانی با اشاره به بودجه اختصاص یافته به ورزشگاه نقش‌جهان از سوی شرکت فولاد مبارکه اظهار داشت: این شرکت در ابتدا 18 میلیارد تومان بودجه به ورزشگاه نقش‌جهان اختصاص پیدا کرد و در قالب کمک به مجریان قبلی به این ورزشگاه اختصاص داد..
وی ادامه داد: از زمانی که این ورزشگاه به شرکت فولاد مبارکه تحویل داده شد و در مدت 18 ماه، شرکت نزدیک به 30 میلیارد تومان به ورزشگاه اختصاص داد..
مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه درباره نگرانی‌هایی که پیرامون ساخته نشدن بخش‌هایی از ورزشگاه وجود دارد، ادامه داد: هیچ نگرانی در این زمینه وجود ندارد زیرا برخی این نگرانی‌ها را درست می‌کنند..
وی گفت: در حال حاضر 45 هزار صندلی در قسمت پایین ورزشگاه قرار دارد و فکر نمی‌کنم که تا 10 سال این تعداد صندلی پر شود اما با این حال، نزدیک به 30 هزار صندلی به صورت روزانه ساخته شده و در ورزشگاه نصب می‌شود..
سبحانی درباره تکمیل بخش‌های دیگر ورزشگاه نیز افزود: نصب صندلی‌های طبقه دوم ورزشگاه نقش‌جهان نیز تا دو هفته دیگر به پایان می‌رسد.
وی اضافه کرد: همچنین چادرهای ورزشگاه نیز در حال حاضر آماده است اما به دلیل برخی شرایط آب و هوایی در حال حاضر امکان نصب آن وجود ندارد که هر زمان هوا خوب شد و اجازه فعالیت در ارتفاع داده شد، نصب خواهد شد.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.