دبیرخانه علوم پزشکی جهرم در انتخاب دانشجوی نمونه در بین دانشگاه های علوم پزشکی كشور قرار گرفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ در حاشیه نشست کارشناسان مسئول دبیرخانه های انتخاب دانشجوی نمونه دانشگاه های علوم پزشکی کشور از دبیرخانه دانشگاه علوم پزشکی جهرم بعنوان یکی از پنج دبیرخانه برگزیده کشوری تقدیر شد.
این دانشگاه در حالی موفق به کسب عنوان برتر کشوری شده که در سال گذشته تمامی فعالیتهای خود را مطابق ملاک های ارزیابی دبیرخانه مرکزی به انجام رسانده است.
قابل ذکر است دبیرخانه دانشگاه علوم پزشکی جهرم همکاری مستمر و موثر با دبیرخانه وزارت بهداشت داشته که از جمله ی این همکاری ها می توان به برگزاری نشست های متعدد و ارسال صورتجلسه آن به دبیرخانه وزارت بهداشت نام برد.
همچنین در توضیح شاخص های ارزیابی دبیرخانه های برگزیده، تعداد دانشجویان هر دانشگاه به نسبت دانشجویان کل - حضور دانشجوی یک دانشگاه در میان دانشجویان منتخب ملی و تقدیر از دانشجویان نمونه توسط خود دانشگاه از ملاک های مهم ارزیابی است.
در این مراسم از سرکار خانم زهرا کوهمال جهرمی بعنوان کارشناس مسئول دبیرخانه دانشگاه علوم پزشکی جهرم تقدیر به عمل آمد و دبیرخانه دانشگاه های تهران - جهرم - تبریز - شیراز و یزد بعنوان 5 دبیرخانه برتر دانشگاه های علوم پزشكي كشور معرفی شدند.
گفتني است در سال ١٣٩٤ خانم فريبا كشاورز از دانشگاه علوم پزشكي جهرم بعنوان دانشجوي نمونه كشوري انتخاب شد.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.