فدراسيون كشتي از اتحاديه جهاني كشتي، درخواست كرد، تنديس استقامت به ابوالفضل آرميده نوجوان آزادكار كشتي ايران اهداء شود.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ابوالفضل آرميده دارنده مدال برنز كشتي آزاد نوجوانان آسيا در سال 2016، مدتي است كه با بيماري بسيار سختي مبارزه مي كند، فدراسيون كشتي طي نامه اي از اتحاديه جهاني كشتي درخواست نموده تا اين اتحاديه به نمايندگي از تمامي كشورهاي عضو، تنديس استقامت را به اين بزرگ مرد كوچك در جريان رقابت هاي بين المللي جام كودك، اهداء نمايد.
 
متن نامه رسول خادم رئيس فدراسيون كشتي به رئيس اتحاديه جهاني به شرح زير است:
 
جناب آقای ننادلالوویچ
رییس اتحادیه جهانی کشتی  
 
با سلام  
احتراما به استحضار می رساند آقای ابوالفضل آرمیده دارنده مدال برنز نوجوانان آسیا در سال ۲۰۱۶ میلادی،  مدتی است با  یک بیماری پر رنج دست و پنجه نرم کرده و مانند مسابقات کشتی خود، با رقيبي بسيار سرسخت تر از تمامي حريفانش، با این بیماری مبارزه مي كند و تسليم نشده است.
سپاسگزار خواهد بود ضمن انعکاس مناسبي از  دلاوری های این قهرمان بزرگ، و تلاش طاقت فرساي وي درمبارزه با این بیماری مهلك به خانواده بزرگ کشتی دنیا، تندیس "استقامت"  از سوي "فدراسيون كشتي ايران" به نمايندگي از "اتحاديه جهاني كشتي"، در جریان "رقابت های بین المللی  روز جهانی کودک"  به اين قهرمان كوچك ، و خانواده عزیز و صبور وی اهدا گردد.
رقابت هاي بين المللي روز جهاني كودك روزهاي 27 و 28 آبان ماه به ميزباني ايران برگزار مي شود.
گفتنی است رسول خادم، رئیس فدراسیون کشتی با ارسال نامه‌ای به دکتر قاضی‌زاده هاشمی، وزیر بهداشت نیز خواستار رسیدگی بیشتر به این ورزشکار شد.
 
جناب آقای دکتر قاضی‌زاده هاشمی
 
وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی
 
با سلام،
 
احتراما، با سپاس از بذل توجه جنابعالی و همکاران محترم به ورزش ملی کشور، به استحضار می‌رساند مدتی است آقای ابوالفضل آرمیده، دارنده مدال برنز رقابت‌های نوجوانان آسیا در سال 2016 میلادی بعلت بیماری سخت در بخش هماتولوژی بیمارستان امام خمینی (ره) بستری می‌باشد.
 
لذا ضمن تشکر از زحمات همکاران محترم در بیمارستان امام خمینی (ره) و دانشگاه علوم پزشکی تهران، به اطلاع می‌رساند، نامبرده به علت وضع خاص درمانی نیازمند اتاق خصوصی و مراقبت‌های ویژه فوری می‌باشد که متأسفانه علی‌رغم پیگیری‌های مکرر صورت گرفته، تاکنون محقق نشده است.
 
سپاسگزار خواهد بود ضمن اعلام جایگاه ابوالفضل آرمیده بعنوان یک قهرمان ملی به دست اندرکاران دستور فرمائید شرایط مدنظر برای وی فراهم گردد تا این امر حداقل تسکینی برای آمال و درد خانواده عزیز وی باشد.
 
رسول خادم
 
رئیس فدراسیون
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار