رئيس كانون بازنشستگان نيروی انتظامی جمهوری اسلامی ايران گفت: جمهوری اسلامی ايران در بالاترين سطح امنيت قرار دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ و به  نقل از  پايگاه خبري پليس، سردار "مصطفي مكاوي پور" چهارشنبه در مراسم افتتاح ساختمان كانون بازنشستگان ناجا در استان كرمانشاه، اظهارداشت: كرمانشاه پيش از شروع دفاع مقدس مورد حجمه عناصر ضدانقلاب قرار گرفت و در دوران دفاع مقدس نيز در مقابل دشمن ايستادگي كرد.
وي افزود: مردم كرمانشاه انسان هايي با شرف و دلير هستند كه در دفاع از انقلاب اسلامي تمام توان خود را به كار گرفتند.
رئيس كانون بازنشستگان ناجا گفت: متاسفانه اين استان شهيد پرور در توسعه كشور آن چنان كه بايد و شايد مورد توجه قرار نگرفته است.
سردار مكاوي پور ادامه داد: در كرمانشاه بيكاري به عنوان يك مشكل مطرح است، از اين رو اميدواريم كه مسوولان بتوانند هرچه زودتر اين مشكل را برطرف كنند.
وي با اشاره به فرارسيدن 13 آبان سالروز مبارزه با استكبار جهاني، گفت: امام (ره ) براي نخستين بار صداي مبارزه با استكبار جهاني را سر داد و توانست انقلابي جهاني ايجاد كند.
رئيس كانون بازنشستگان ناجا عنوان كرد: امروز آمريكايي ها در سوريه از تروريست ميانه رو و خوب حرف مي زنند و به دنبال گسترش تروريسم هستند.
سردار مكاوي پور اظهارداشت: آمريكايي ها منافقين را جز تروريست هاي خوب قرار مي دهند و در تمام دوره ها از آنان حمايت مي كنند.
 وي از اربعين به عنوان نماد قدرت فرهنگي اسلام و مذهب شيعه نام برد و گفت: ميليون ها نفر در مراسم اربعين حسيني در كمال امنيت و آرامش در کشوري که درگير ناامني است، حضور پيدا مي كنند.
رئيس كانون بازنشستگان ناجا گفت: فرهنگي كه مي تواند ميليون ها نفر را در امنيت كامل كنار هم جمع كند، بدون شك به ضرر استكبار جهاني است.  
سردار مكاوي پور بر اقتدار دفاعي ايران تاكيد كرد و گفت: امروز ايران در بالاترين سطح امنيت و آرامش است و هيچ قدرتي جرات تهديد اين سرزمين را ندارد.
وي با اشاره به اهميت كار نيروي انتظامي اظهارداشت: پليس پيشاني نظام جمهوري اسلامي است و كار خدمت به مردم را انجام مي دهد.
رئيس كانون بازنشستگان ناجا با بيان اينكه در اين كانون با رويكرد جهادي عمل مي شود گفت: در انقلاب اسلامي بازنشستگان از جايگاهي ويژه برخوردار هستند و ما به دنبال رساندن بازنشستگان به جايگاه اصلي خود هستيم.
مكاوي عنوان كرد: بر اساس فرمايشات مقام معظم رهبري بايد از توان و تجربه بازنشستگان نيروهاي مسلح استفاده كرد.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.