عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: محرومیت در نظر گرفته شده برای نکونام، آزمون و حاج صفی نادعادلانه است

طالقانی: تاج صلاح بداند به فیفا اعتراض می کنیمکاظم طالقانی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره محرومیت سه جلسه ای جواد نکونام و محرومیت یک جلسه ای سردار آزمون و احسان حاج صفی از همراهی تیم ملی فوتبال کشورمان در رقابت های مقدماتی جام جهانی، تصریح کرد: چندان در جریان این موضوع نیستم اما به نظرم محرومیت در نظرگرفته شده برای مربی و بازیکنان تیم ملی تا حدی ناعادلانه است. درگیریهای به وجود آمده در جریان بازی ایران و قطر جزء اتفاقات فوتبالی است. امیدوارم قطری ها در این محرومیت ها اعمال نفوذ نکرده باشند.
 
وی افزود: به طور حتم اگر مهدی تاج به عنوان رئیس و سایر مسئولان فدراسیون فوتبال تصمیم بگیرند که این محرومیت ها، جای اعتراض دارد به محرومیت در نظر گرفته شده برای نکونام، آزمون و و حاج صفی اعتراض می کنیم. البته با توجه به زمان محدودی که تا دیدار با سوریه باقی مانده، شاید زمانی هم برای انجام اعتراض نداشته باشیم.
 
طالقانی ادامه داد: این بحث که این محرومیت ها به دلیل میزبانی ایران مقابل قطر در نظر گرفته شده باشد تا حدی عجیب است. باید ببینیم آیا فیفا برای بازیکنان حریف هم این محرومیت ها را اعمال می کند یا خیر.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره مشکلات مربوط به زمین تمرین تیم ملی، گفت: متاسفانه در بحث مربوط به تمرین تیم ملی محدودیت هایی وجود دراد. با این حال در تلاش هستیم امکانات لازم را برای تیم ملی فراهم کنیم. امیدوارم کی روش هم در این راه صبر بیشتری داشته باشد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار