دقایقی پیش ورزشگاه نقش جهان پس از حدود سه دهه با حضور معاون اول رییس جمهوری افتتاح شد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،طلسم بیش از دو دهه افتتاح ورزشگاه نقش‌جهان بالاخره شکسته شدو این ورزشگاه دقایقی پیش با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور و محمد سلطانی‌فر وزیر ورزش و محمدرضا نعمت‌زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت و دیگر مسؤولان کشوری و شهری به بهره برداری رسید. 

ورزشگاه نقش‌جهان که ابتدا در سال 81 افتتاح شد، 5 سال بیشتر میزبان فوتبال دوستان اصفهانی نبود و به بهانه تکمیل مرحله دو تعطیل شد.

پروژه ورزشگاه نقش‌جهان که در سال‌های اخیر کش و قوس‌های زیادی را سپری کرد، در اواخر دولت قبل تا مرز افتتاح هم پیش رفت اما به علت تکمیل نبودن این پروژه مسکوت ماند.
پس از پیگیری‌های صورت گرفته مدیریت این ورزشگاه به اصفهان داده شد و شرکت فولاد مبارکه اصفهان با عقد قراردادی حق بهره‌برداری این پروژه را در ازای تکمیل آن تا 20 سال در اختیار گرفت.

ورزشگاه نقش‌جهان در حالی امروز افتتاح شد که تا آماده شدن 100 درصدی فاصله دارد اما اصل ورزشگاه برای برگزاری مسابقات مشکلی ندارد.

البته حضور 8 عضو هیات دولت در روز افتتاح این برنامه در اصفهان را می‌توان به نوعی یک رستگاری برای دولت تدبیر امید دانست که بهره برداری لازم را از این ابر پروژه تخت جمشیدی که میراث دار چندین دولت است را داشته باشد.

البته بحران آب اصفهان و فاصله 2 ساله آخرین حضور هیات دولت در اصفهان نیز در این سفر بی تاثیر نبود اما فرصت خوبی در اصفهان و پروژه هایی نظیر نقش جهان و خط یک مترو فراهم است تا کارنامه دولت پربار تر جلوه داده شود.

با روند سیر فعالیت در یک سال اخیر می‌توان انتظار داشت این ورزشگاه نهایتاً تا چند ماه دیگر به صورت صد درصدی و کامل آماده خواهد شد.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.