جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی در شهرستان طبس برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  بیرجند ؛در این جلسه معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس هدف کارگروه را ارتقای بهداشت و سلامت جامعه عنوان نمود و گفت: مصوبات آن باید اجرایی شود.تشکیل کارگروه سلامت و امنیت غذایی در طبس
مهندس اخوان صفار با تأکید بر بحث فرهنگ سازی بهداشت و روان افزود: با توجه به شرایط آب و هوایی شهرستان باید در زمینه بهداشت روان بیشتر کار شود.
سرپرست مرکز بهداشت طبس نیز در این کارگروه به اجرای 11 پروژه احداث مراکز و خانه های بهداشت اشاره کرد و گفت: تصویب 2 پروژه احداث ساختمان مراکز خدمات جامع سلامت و 9 پروژه احداث ساختمان خانه بهداشت از عمده فعالیتهای طرح تحول بهداشت در سال جاری است.
متولیان سجادی در این کارگروه گزارشی از برنامه ریزی برای پیشگیری از بیوتروریسم در ایام عزای حسینی و ساماندهی ذبح دام در مراسم عزاداری نیز ارائه نمود.
هادیان رییس دامپزشکی طبس نیز در این جلسه افزود: در محرم سال 95 تعداد 94 رأس دام سبک زنده و 25 رأس دام سنگین زنده مربوطه به هیئت های مذهبی جهت ذبح به کشتارگاه دام طبس منتقل شد که آمار انتقال دام های زنده نذری به کشتارگاه نسبت به سال قبل 3 برابر شده است.
انتهای پیام/غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.