نخستین مرکز طب کار جنوب آذربایجان غربی در بوکان راه اندازی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بوکان گفت : این مرکز با تحت پوشش قرار دادن چهار هزار نفر از شاغلان بخش صنعت ، خدمات شنوایی سنجی ، بینایی سنجی ، سنجش سلامت و دیگر خدمات بهداشتی ارائه می دهد.

محمد عباسی افزود : برخی از خدمات این مرکز رایگان است و برای راه اندازی آن در بیمارستان قدیم شهر بوکان 500 میلیون ریال هزینه شده است.

وی اضافه کرد : در این مرکز بهداشتی و درمانی هشت نفر کارشناس حرفه ای فعالیت می کنند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بوکان در خصوص اجرای طرح های عمرانی در حوزه بهداشت و درمان این شهرستان گفت : در اجرای برنامه تحول نظام سلامت ، هم اکنون 11 طرح عمرانی در این شهرستان در حال اجراست.

عباسی تصریح کرد : طرح توسعه بیمارستان ، کلینیک تخصصی ، مراکز خدمات سلامت در روستاهای کوره کانی ، رحیم خان و تیکان تپه از جمله ی این طرح هاست.

وی افزود : طرح پایگاه های جامعه سلامت نشاط ، دانش و استاد هه ژار و همچنین طرح های پایگاه فوریت های پزشکی 115 در امیرآباد ، شهرک فرهنگیان و کوره کانی هم تصویب شده و به زودی برای ساخت واگذار می شود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان بوکان افزود : طرح توسعه بیمارستان این شهرستان نیز در مرحله تحویل به وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی است و 100 درصد تجهیزات آن که بالغ بر یک هزار قلم است تحویل شده است.

بگفته وی با تحویل طرح توسعه و با جابجایی بخش ها ، عملیات توسعه بخش زایمان و تبدیل آن به بلوک زایمان آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.