برنامه «نیستان» یکی از برنامه‌های قدیمی رادیو فرهنگ است که با رویکرد جدید به انواع موسیقی ایرانی می‌پردازد.

حسن پولادی مدیر گروه ادب و هنر رادیو فرهنگ در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص برنامه‌های شبکه گفت: برنامه «نیستان» یکی از برنامه‌های قدیمی رادیو فرهنگ است که با رویکرد جدید به انواع موسیقی ایرانی می‌پردازد. این برنامه مورد توجه شنوندگان قرار گرفته است و هر روز به تهیه‌کنندگی وحید رستگاری ساعت 14:30 پخش می‌شود. همچنین در شب های فرهنگ درباره هنر جهان و ایران، ادبیات صحبت می کنیم.
 
وی ادامه داد: «هفتانه» مجله ادبی هنری است که به مهمترین رویدادهای حوزه هنر و ادبیات می‌پردازد.  تلاش ما این است به تمام حوزه‌های تجسمی، سینما، تئاتر، ادبیات و صنایع دستی به شکلی تحلیلی بپردازیم.
 
پولادی عنوان کرد: برنامه «زیر چتر فرهنگ» با رویکرد تفریحی، مسابقه، هنر، سرگرمی و اطلاع‌رسانی در حوزه ادب، هنر، تاریخ روزهای شنبه، سه شنبه و پنجشنبه پخش می‌شود.

وی ادامه داد: «چکامک» ویژه برنامه شعر است که در طول هفته به شعر کودک، شعر زن، و فارسی‌زبانان خارج از کشور مثل تاجیکستان، شعر آیینی و شاعران کلاسیک می‌پردازد. هر روز ساعت 13:45 به تهیه‌کنندگی محسن حکیم معانی پخش می‌شود.
 
پولادی در پایان گفت: برنامه «شاعر در آیینه» که به معرفی زندگی و ویژگی‌های شاعران معاصر می‌پردازد و هر روز ساعت 16 پخش می‌شود. از دیگر برنامه‌های گروه ادب و هنر می‌توانم به فرهنگستان و فرآهنگ اشاره کنم.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار