زاهدان؛

13آبان روز نهی شیطان بزرگ

13 آبان روز استکبار ستیزی و نهی شیطان بزرگ آمریکاست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان چابهار در جنوب سیستان وبلوچستان گفت: 13 آبان روز استکبار ستیزی و نهی شیطان بزرگ آمریکا و تمامی دشمنان نظام و انقلاب اسلامی است.

غلامرضا آرامش: سواحل نشینان بندر اقیانوسی چابهار همواره در مناسبت های ملی و راهپیمایی ها حضوری گسترده داشته اند و امسال نیز از تمامی قشرهای مردمی دعوت می شود با حضور خود حماسه ای دیگر را خلق کنند.

وی تصریح کرد: یوم الله سیزده آبان یادآور حماسه ها، ایثارها و فداکاری های دانش آموزان است و این روز با شکوه به همین دلیل روز دانش آموز نامگذاری شده است.

وی ادامه داد: روز 13 آبان می تواند خاطره ی به یادماندنی برای فرزندان دلیر انقلاب باشد و درسی فراموش نشدنی برای تمام دانش آموزان است.

جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چابهار افزود: مردم مسلمان و مومن این شهرستان وحدت، یکپارچگی و همدلی خود را به رخ دشمنان نظام و انقلاب خواهند کشید.

آرامش گفت: راهپیمایی 13 آبان در شهر چابهار از ساعت ۹ صبح از محل سه راهی فردوسی آغاز خواهد شد و راهپیمایان پس از طی مسیر و سردادن شعارهای استکبار ستیزانه در میدان شهدای تاسوعای حسینی تجمع خواهند کرد.
 
وی با بیان اینکه سخنران محوری مراسم 13 آبان حجت الاسلام سیدمحمد موسوی امام جمعه شهرستان چابهار خواهد بود، خاطرنشان کرد: آتش زدن پرچم آمریکا و اسرائیل، اجرای سرود جمهوری اسلامی و قرائت قطعنامه پایانی از دیگر برنامه های این روز حماسی خواهد بود.
انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار