مدافع تیم ملی گفت: امیدوارم وزیر جدید ورزش و جوانان زمین تمرین در اختیار تیم ملی قرار دهد.

منتظری:مشکلات تیم ملی را می توان کتاب کرد/ امیدوارم وزیر فوتبالی زمین تمرین به تیم ملی بدهدبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، پژمان منتظری در حاشیه تمرین تیم ملی بیان کرد: در ادامه بازی های مقدماتی جام جهانی روسیه هستیم و این بار باید با سوریه بازی کنیم. هنوز تیم ما کامل نشده و بچه ها در حال اضافه شدن هستند.

وی افزود: تازه تمرینات را آغاز کردیم و شرایطمان بهتر خواهد شد. متاسفانه بازی دوستانه ای نداشتیم قرار شد با تایلند یا عراق بازی کنیم که لغو شد. طی آنالیزی که انجام شده سوریه چند بازی داشته که نباخته است. اما ما بازیکنان خوبی داریم. خدا را شکر من هم زیر نظر دکتر فیزیوتراپی انجام می دهم و الان شرایط خوبی دارم. کم کم بهتر می شوم و باید دید شرایط چگونه پیش می رود.

مدافع تیم ملی ادامه داد: درباره مشکلات و شرایط تمرینی میتوان یک کتاب نوشت. طبق شنیده ها وزیر جدید به فوتبال علاقه دارد و امیدوارم که یک زمین برای تیم ملی مهیا کنند. چرا که برای شخصیت تیم ملی خوب نیست که زمین تمرین نداشته باشد. رقبای ما با استانداردهای بالا کار می کنند.

منتظری در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم تفکرات عوض شود. صحبت های بین کی روش و عابدینی را شنیده بودم. همیشه می دیدیم که کی روش برای تیم ملی حرص می خورد. بازی با سوریه خیلی سخت است.من خودم بازی قطر و سوریه را دیدم، آنها در زمین قطر چند موقعیت خوب داشتند. اگر بخواهیم به جام جهانی برویم باید مسئولان حمایت بیشتری کنند و اکنون بهترین فرصت است. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار